Over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Masig

Jeg er gået 2 dage over tid nu. Min cyklus plejer at være rimelig præcis med 27 eller 28 dage, selvom ægløsningen varierer, men er nu på 30. dagen.

Har haft nogle menslignende smerter siden igår, men ikke på helt samme måde som normalt. De plejer at sprede sig fra underlivet til lårene og være mere eller mindre konstante. Denne gang er det mere stikkende fornemmelser i underlivet og i siderne og kommer lidt i "ryk" istedet for at være konstante...

Min ægløsning kom også 3 dage for sent så er måske derfor mensen også er forsinket og jeg tester også negativ, men kan alligevel ikke helt lade være med at spekulere om der nu skulle være noget siden det føles anderledes end normalt og den ikke er kommet endnu...

Ved ikke helt hvad jeg vil med mit lille indlæg, bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Mor til Ella

Masig skriver:

Jeg er gået 2 dage over tid nu. Min cyklus plejer at være rimelig præcis med 27 eller 28 dage, selvom ægløsningen varierer, men er nu på 30. dagen.

Har haft nogle menslignende smerter siden igår, men ikke på helt samme måde som normalt. De plejer at sprede sig fra underlivet til lårene og være mere eller mindre konstante. Denne gang er det mere stikkende fornemmelser i underlivet og i siderne og kommer lidt i "ryk" istedet for at være konstante...

Min ægløsning kom også 3 dage for sent så er måske derfor mensen også er forsinket og jeg tester også negativ, men kan alligevel ikke helt lade være med at spekulere om der nu skulle være noget siden det føles anderledes end normalt og den ikke er kommet endnu...

Ved ikke helt hvad jeg vil med mit lille indlæg, bare lige ud med det

Skulle have haft mens i mandags, kunne først teste positiv i morges.

Så der er stadig håb

Anmeld

11. juni 2011

Masig

Lollo1987 skriver:

Skulle have haft mens i mandags, kunne først teste positiv i morges.

Så der er stadig håb

Hehe rart med en positiv historie... har hørt om mange efterhånden som først tester positivt sent.. Men nu har vi prøvet ½ år uden held, så mine forventninger er desværre ikke så store mere... Men jeg håber da stadig

Men mine mens smerter er tiltaget her til aften så tror desværre den kommer i nat

Anmeld

11. juni 2011

Mor til Ella

Masig skriver:

Hehe rart med en positiv historie... har hørt om mange efterhånden som først tester positivt sent.. Men nu har vi prøvet ½ år uden held, så mine forventninger er desværre ikke så store mere... Men jeg håber da stadig

Men mine mens smerter er tiltaget her til aften så tror desværre den kommer i nat

Træls, men jeg  for jer

Det skal nok komme

Anmeld

11. juni 2011

Masig

Lollo1987 skriver:

Træls, men jeg  for jer

Det skal nok komme

Tak

Ja håber da også det kommer en dag.. Bliver jo desværre nok en lidt for dyr omgang hvis det ikke kommer af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.