De der falsk positive tests...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Da du testede og den blev positiv UDEN for tidsrammen var du så stadig gravid

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.172 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvor mange af jer oplevede at f å en svag positiv streg UDENFOR tidsrammen... alts å alt fra 5 min efter til mange timer efter.....

men s å alligevel var gravide ?

hvor lang tid gik der så fø r i fik en "ordenlig" positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Muffinmus

i mine mange baby making år har jeg fået 3 positive valmed der IKKE har været korrekte.Har dog ikke prøvet med andre mærker, men ved der er flere herinde og andre steder der har prøvet det, både indenfor normal tid og efter tid.

Anmeld

11. juni 2011

Bare mig..

Den første jeg tog, kom først 15 min efter, og jeg var gravid. Dagen efter kom de indenfor den korrekte tid.. Jeg var 5+3 da jeg tog den første

Anmeld

11. juni 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Hvor mange af jer oplevede at f å en svag positiv streg UDENFOR tidsrammen... alts å alt fra 5 min efter til mange timer efter.....

men s å alligevel var gravide ?

hvor lang tid gik der så fø r i fik en "ordenlig" positiv test

Min erfaring siger, at hele forskellen ligger i, om der er farve i eller ej - og så er tiden i øvrigt ikke afgørende, hvis den er positiv med farve efter 20 minutter, så er den positiv efter 10 minutter 2 dage efter og positiv efter 5 minutter dagen efter igen osv.

Ved sidste graviditet fik jeg meeeget svag positiv test 3+1 (efter måske 20 minutter), og så blev den bare mere og mere tydelig de efterfølgende dage, og det tog kortere og kortere tid at "fremkalde" den flotte teststreg.

Har også haft skyggestreger, og de udvikler sig ikke til noget - skyggestreger kan sagtens komme indenfor 5 minutter, men opstår som regel efter længere trækketid, men der er så heller ingen farve i.

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg er nemlig øm i brysterne, ømme fødder (ved ikk om det har noget at sige) skal på toilet hele tiden, er træt hele tiden... dog ingen kvalme..  det niver i underlivet, men ingen tegn på mens er på vej...

( har forresten et barn i forvejen på snart 2 år )

alle de ting som da jeg ventede min første... og de gange jeg har tænkt lidt for meget over det hele har jeg bildt mig selv ind jeg har haft kvalme lige omkring forv. mens dagen.. men det her er første gang jeg har alt det andet.. håber bare så meget min forsinkede test er en rigtig test.. og ikke bare en falsk positiv... men nu må jeg bare vente og se...

har en til test liggende men jeg venter lige nogle dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.