Read the baby, not the books.
Lou87 skriver:
Helt sikkert - man skal ha det godt og være tryg ved de personer i denne stund 
Min kusine der li har født her i maj måtte bede om en anden JM, da hende hun fik først bare ikk var hendes kop the og slet ikk til og komminikere med... PUHA må ikk ha været en sjov oplevelse.
Jamen godt jeg inspirerer i "god tid" så 
Din mands beretning kan jeg ikk rigtig få min til nu, da han jo ikk vil ku huske konkret hva han følte desværre - men ellers fed ide!
Og ja - er også glad for billedet, specielt når det var fra du hun kom op til os af sig selv og hilste på.. 
Har også billede med hende der satte mig igang, for hun var der faktisk næsten længst tid sammen med mig..
Men man husker bare bedre hende der er der i selve øjeblikket og det var Thea.
Hende den anden nåede desværre li og ha fri en time før jeg fødte eller sådan noget.. Hun hed Jannie mener jeg 
synes da bestemt det kunne være rart at have det billede til eftertiden, da det er en person med stor betydning.
Jeg fik at vide på barselsgangen af min kontakt sygeplejerske at man kunne vælge om man ville have sin efterfødselssamtale med den jordemoder man var hos til de der jordemoder konsultationer gennem graviditeten eller om man ville have samtalen med den jordemoder der var med til fødslen.
Jeg nåede ikke selv at tage stilling til hvad vi skulle, før vi fik et brev, med en udskrift hvor der stod en tid til at vi kunne få en efterfødsels samtale med den jordemoder der var med til fødslen og det var Lotte selv der havde skrevet den ud, kl 5 om morgenen. Det var lige det vi gerne ville, så det jo fint nok, men det var sjovt hun kom os i forkøbet, ved ikke om det er sådan det altid foregår, men jeg tager det som om det er fordi hun gerne vil se os igen, efter denne fødsel.
Anmeld