Fødselsberetning skrevet af mor og far til lille Blop (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Nicolinesmor170510 skriver:

Ja, men helt sikkert.. Hvis det gavner dem, så lad dem..- det er jo trods alt ikke hvilken som helst, men nogen der arbejder med det dagligt (eller gerne vil arbejde med det - den studerende)

Hihi, hvor godt med de prutter. Jeg husker ikke engang om jeg var pinlig på nogen måde, for jeg tror bare jeg var hamrende ligeglad.. Eller nej, da hun tog vandet, sprøjtede det op på hendes briller, og dét synes jeg var vildt flovt. Hahaha, efterfølgende sparkede jeg hende i hovedet så brillerne fløj af og landte  på gulvet lige oveni vandet hun lige havde taget Haha, jeg undskyldte en million gange, men hun grinte bare.. hehe

Dejligt, med din mand.. Jeg har også måttet fortælle om min oplevelse op til flere gange, til venner og familie, for at kunne "forstå" det bedre selv, hvad der virkelig skete, så kender det godt

hehe jeg er glad for at høre jeg ikke er den eneste der har gjort noget sjovt under fødslen, synes dog dit ninja spark på brillerne var den sjoveste!

Det er nok på samme måde jeg har det, som når du genfortæller FB'en til andre. Man er på en måde lidt bedre afklaret med det hele når den er skrevet eller viderfortalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Skovrup

Rosa skriver:

Hvor fint med både fars og mors fb!  Stort tillykke med jeres lille fyr! 

Først tak

Jeg er super glad for min mand ville skrive hans side af historien, da han lagde mærke til andre ting, og følte nogen helt andre ting end jeg.

Vi er så glade for vores lille søn, han er så dejlig.!

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

Thea: og lidt buttet i det? (siger manden)

Nope not at all!

Her er hun:

(slettet billede efter du har set det så hun ikk ligger offentligt )

Anmeld

11. juni 2011

Skovrup

Lou87 skriver:

Nope not at all!

Her er hun:

(slettet billede efter du har set det så hun ikk ligger offentligt )

min mand mener det godt kunne være hende!

men så må han ha taget fejl af hendes størrelse Jeg ikke så god til at huske folk jeg har mødt, men kan da huske jeg synes Thea var flink og hun havde en sjov måde at forklare ting på meget livlig

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

Gitze skriver:

min mand mener det godt kunne være hende!

men så må han ha taget fejl af hendes størrelse Jeg ikke så god til at huske folk jeg har mødt, men kan da huske jeg synes Thea var flink og hun havde en sjov måde at forklare ting på meget livlig

Hihi ja man er vidst godt "fjern" lige i de dage der

Og ja hun var bare fantastisk!
Jeg havde ellers fast jordmor ordning, så jeg havde to, så jeg var sikker på den ene af dem var der... MEN NOPE!
Men var så fint tilfreds med Thea - Suuuper sød
Og billeder der var fra hun var oppe li og sku se til os efter (grundet meget blodtab og sådan) for og se vi var ok Det var sødt af hende synes jeg

Anmeld

11. juni 2011

Skovrup

Lou87 skriver:

Hihi ja man er vidst godt "fjern" lige i de dage der

Og ja hun var bare fantastisk!
Jeg havde ellers fast jordmor ordning, så jeg havde to, så jeg var sikker på den ene af dem var der... MEN NOPE!
Men var så fint tilfreds med Thea - Suuuper sød
Og billeder der var fra hun var oppe li og sku se til os efter (grundet meget blodtab og sådan) for og se vi var ok Det var sødt af hende synes jeg

ja det må man sige, det er rart med nogen flinke mennesker, især i sådanne situationer.

Du fik lige inspireret mig dér! Vi skal til efterfødsels-samtale med den jordemoder som var med under fødslen, og som jeg virkelig har været glad for, da jeg så så du havde et billede af den jordemoder som var der under din fødsel, så tænkte jeg: "DET må jeg også have!"

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

Gitze skriver:

ja det må man sige, det er rart med nogen flinke mennesker, især i sådanne situationer.

Du fik lige inspireret mig dér! Vi skal til efterfødsels-samtale med den jordemoder som var med under fødslen, og som jeg virkelig har været glad for, da jeg så så du havde et billede af den jordemoder som var der under din fødsel, så tænkte jeg: "DET må jeg også have!"

Helt sikkert - man skal ha det godt og være tryg ved de personer i denne stund
Min kusine der li har født her i maj måtte bede om en anden JM, da hende hun fik først bare ikk var hendes kop the og slet ikk til og komminikere med... PUHA må ikk ha været en sjov oplevelse.

Jamen godt jeg inspirerer i "god tid" så
Din mands beretning kan jeg ikk rigtig få min til nu, da han jo ikk vil ku huske konkret hva han følte desværre - men ellers fed ide!

Og ja - er også glad for billedet, specielt når det var fra du hun kom op til os af sig selv og hilste på..
Har også billede med hende der satte mig igang, for hun var der faktisk næsten længst tid sammen med mig.. Men man husker bare bedre hende der er der i selve øjeblikket og det var Thea.
Hende den anden nåede desværre li og ha fri en time før jeg fødte eller sådan noget.. Hun hed Jannie mener jeg

Anmeld

11. juni 2011

Skovrup

Lou87 skriver:

Helt sikkert - man skal ha det godt og være tryg ved de personer i denne stund
Min kusine der li har født her i maj måtte bede om en anden JM, da hende hun fik først bare ikk var hendes kop the og slet ikk til og komminikere med... PUHA må ikk ha været en sjov oplevelse.

Jamen godt jeg inspirerer i "god tid" så
Din mands beretning kan jeg ikk rigtig få min til nu, da han jo ikk vil ku huske konkret hva han følte desværre - men ellers fed ide!

Og ja - er også glad for billedet, specielt når det var fra du hun kom op til os af sig selv og hilste på..
Har også billede med hende der satte mig igang, for hun var der faktisk næsten længst tid sammen med mig.. Men man husker bare bedre hende der er der i selve øjeblikket og det var Thea.
Hende den anden nåede desværre li og ha fri en time før jeg fødte eller sådan noget.. Hun hed Jannie mener jeg

synes da bestemt det kunne være rart at have det billede til eftertiden, da det er en person med stor betydning.

Jeg fik at vide på barselsgangen af min kontakt sygeplejerske at man kunne vælge om man ville have sin efterfødselssamtale med den jordemoder man var hos til de der jordemoder konsultationer gennem graviditeten eller om man ville have samtalen med den jordemoder der var med til fødslen.

Jeg nåede ikke selv at tage stilling til hvad vi skulle, før vi fik et brev, med en udskrift hvor der stod en tid til at vi kunne få en efterfødsels samtale med den jordemoder der var med til fødslen og det var Lotte selv der havde skrevet den ud, kl 5 om morgenen. Det var lige det vi gerne ville, så det jo fint nok, men det var sjovt hun kom os i forkøbet, ved ikke om det er sådan det altid foregår, men jeg tager det som om det er fordi hun gerne vil se os igen, efter denne fødsel.

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

Gitze skriver:

synes da bestemt det kunne være rart at have det billede til eftertiden, da det er en person med stor betydning.

Jeg fik at vide på barselsgangen af min kontakt sygeplejerske at man kunne vælge om man ville have sin efterfødselssamtale med den jordemoder man var hos til de der jordemoder konsultationer gennem graviditeten eller om man ville have samtalen med den jordemoder der var med til fødslen.

Jeg nåede ikke selv at tage stilling til hvad vi skulle, før vi fik et brev, med en udskrift hvor der stod en tid til at vi kunne få en efterfødsels samtale med den jordemoder der var med til fødslen og det var Lotte selv der havde skrevet den ud, kl 5 om morgenen. Det var lige det vi gerne ville, så det jo fint nok, men det var sjovt hun kom os i forkøbet, ved ikke om det er sådan det altid foregår, men jeg tager det som om det er fordi hun gerne vil se os igen, efter denne fødsel.

Ja det er da et godt minde og ha synes jeg

Og jeg kan faktisk ikk helt huske det, det kommer vidst an på om man ytrer man gerne vil ha denne her samtale.
For det sagde jeg nej tak til... Såå...
Men ellers tror jeg det er meget normalt det er den som har modtaget barnet der skriver ud, mon ikke ? ja jeg ved det ik

Anmeld

13. juni 2011

patella

Åh hvor har jeg dog glædet mig til at læse din FB Tak fordi du gjorde den så spændende og tak til din søde mand, fordi han hjalp dig så fint og fordi han gad og delagtiggøre os i sine følelser! Det er stort syns jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.