Hvilket navn er flottes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg har valgt Madeleine

Er ikke særlig pjattet med Samantha og Madison er for mig meget amerikansk.

/Fenja

Ok, nu er det så netop fordi vi er meget internationale og nok skal bo i USA en del år, at jeg også har valgt lidt mindre danske navne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Ja, det eller Sammie 

ja det er også et sødt kælenavn 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

ja det er også et sødt kælenavn 

Præcis  Lige nu er det Madison eller Samanta jeg kan blive nogenlunde enig med manden om. Madison vil også være godt mht. kælenavn. F.eks. Madi/ Maddi 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

svanen73 skriver:

Har stemt Madison

Jeg har selv valgt navne til mine døtre, som var lidt svære for andre og selv den dag i dag (de blir snart 18 år) kommer de ud for oplevelser...men nu kan de jo selv håntere det.

Må jeg spørge hvad de hedder?

Altså jeg synes umiddelbart alle 3 navne er nemme at udtale. Og da det skal fungere internationalt synes jeg det er 3 gode bud. 

Jeg er ikke til helt alm. navne. Men det vigtigste er vel - synes jeg - at de passer sammen med efternavn, familien og levevis (at vi er internationale) 

Anmeld

11. juni 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Præcis  Lige nu er det Madison eller Samanta jeg kan blive nogenlunde enig med manden om. Madison vil også være godt mht. kælenavn. F.eks. Madi/ Maddi 

ja det er også et sødt navn

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

nannafrederiksen skriver:

Jeg har stemt Madeleine, men synes alle navnene er superflotte. Tror jeg valgte Madeleine, fordi jeg kender flere danskere med det navn, hvor de andre for mig mest er brugt i udlandet

Men kan sagtens forstå du har svært ved at vælge!

Tak for den fine respons. Vi er netop en meget international familie, og vi skal bo i udlandet i en del år. Så derfor er det vigtigt for mig, at de fungerer de fleste steder. 

Når jeg taler med manden helder vi mest til Madison. Men ja, alle tre navne er rigtig fine synes vi selvf. 

Anmeld

11. juni 2011

Levi&LilysMor

Jeg valgte Madison

Der er 25 i DK i 2011 der hedder Madison og 304 i DK i år der hedder Madeleine, det navn vi har valgt til vores bette fyr er der også kun 108 i år der er blevet døbt det navn

Men han er den første med hans plus vores efternavne tilsammen

Anmeld

11. juni 2011

svanen73

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvad de hedder?

Altså jeg synes umiddelbart alle 3 navne er nemme at udtale. Og da det skal fungere internationalt synes jeg det er 3 gode bud. 

Jeg er ikke til helt alm. navne. Men det vigtigste er vel - synes jeg - at de passer sammen med efternavn, familien og levevis (at vi er internationale) 

Ja da

Mine døtre hedder Jamie & Renèe. Man sku ik tro der var så meget med Renèe, men hun har oz haft sine oplevelser. Børn er ik altid lige søde og begge har hørt for deres navne.

Den dag i dag, blir Jamie ofte kaldt Jannie af folk der åbenbart ik kan tyde hendes navn.

Jeg er heller ik til helt alm. navne, men det syns heller ik det skal være alt for specielt. Dine 3 syns jeg oz er gode bud. Har valgt Madison, da jeg syns Madeleine ses oftere.

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

svanen73 skriver:

Ja da

Mine døtre hedder Jamie & Renèe. Man sku ik tro der var så meget med Renèe, men hun har oz haft sine oplevelser. Børn er ik altid lige søde og begge har hørt for deres navne.

Den dag i dag, blir Jamie ofte kaldt Jannie af folk der åbenbart ik kan tyde hendes navn.

Jeg er heller ik til helt alm. navne, men det syns heller ik det skal være alt for specielt. Dine 3 syns jeg oz er gode bud. Har valgt Madison, da jeg syns Madeleine ses oftere.

Madison er også nr 1 her af de tre. 

Synes dine pigers navne er virkelig fine. Renèe  kan jeg slet ikke forstå folk har svært ved, så det kan jeg godt forstå du blev lidt overrasket over.

Jamie kan jeg måske bedre forstå bliver forvekslet, men alligevel.....

Men måske har det også lidt at gøre med hvor man er geografisk i landet. Man kan ihvertfald undre sig. 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

BabyBoy11 skriver:

Jeg valgte Madison

Der er 25 i DK i 2011 der hedder Madison og 304 i DK i år der hedder Madeleine, det navn vi har valgt til vores bette fyr er der også kun 108 i år der er blevet døbt det navn

Men han er den første med hans plus vores efternavne tilsammen

Hehe tak. Har allerede tjekket. Af de tre navne er vi herhjemme også mest enige om Madison. Det er et skønt navn som få hedder. Det bliver så nok navn nr 2. Men nu må vi se. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.