Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Er bare nysgerrig omkring hvad i synes?
Er bare nysgerrig omkring hvad i synes?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja præcis. Jeg kan nu bedst lige det uden h. Synes udtalen er pænere uden på engelsk. Men ja det er et flot og nemt navn. Og Sam er også sødt.
Ja præcis. Jeg kan nu bedst lige det uden h. Synes udtalen er pænere uden på engelsk. Men ja det er et flot og nemt navn. Og Sam er også sødt.
ja det er det nemlig lige præcis... og det er helt klart også det hun ville blive kaldt når hun blir ældre og man får kælenavne af vennerne osv.
TinaPina skriver: Kender en lille laber larve ved navn Madeleine så det er da klart det flotteste
Kender en lille laber larve ved navn Madeleine så det er da klart det flotteste
Har stemt Madison
Jeg har selv valgt navne til mine døtre, som var lidt svære for andre og selv den dag i dag (de blir snart 18 år) kommer de ud for oplevelser...men nu kan de jo selv håntere det.
Jeg har valgt Madeleine
Er ikke særlig pjattet med Samantha og Madison er for mig meget amerikansk.
/Fenja
Madeleine
Madison, HELT KLART!
rogerrasch skriver: ja det er det nemlig lige præcis... og det er helt klart også det hun ville blive kaldt når hun blir ældre og man får kælenavne af vennerne osv.
Ja, det eller Sammie
chael skriver: Har stemt blankt. Bryder mig ikke om nogen af de navne. De er slet ikke mig. *Camilla 24+3
Har stemt blankt. Bryder mig ikke om nogen af de navne. De er slet ikke mig. *Camilla 24+3
Hehe, fair nok da....
KamillaT skriver: Madison, HELT KLART!
Ja det er også nr 1 på listen af de tre pt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128