Prinsessens balsal 23+5 (24. uge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Du er jo røv lækker,  Og inden tegn på stærkmærker

Der er i hvert fald sket meget med mavsen

Tak søde 

Og nej, nemlig ikke! Jeg tænker det er fordelen ved, at maven har været strukket ud én gang før, da jeg var overvægtig. Hehe. Har lidt strækmærker på siderne, men det er nogle gamle nogen fra déngang, som er helt lyse nu. Så ingen nye so far. Mon ikke det kommer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

sikke en fiin prinsesse balsal du har fået...

Tak!

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Jemion skriver:

Ihh hvor er du fin med strut mave Den sidder så flot på dig, og de 9½ kg må da sidde på mavsen og på madpakkerne

Smuk smuk smuk!

Tusind tak Men det har vidst altid været min fordel, at vægt fordeler sig jævnt på min krop. Da jeg vejede 94 kilo var der heller ingen der troede jeg vejede så meget, fordi det sad over det hele. Hehe

MEN! Jeg vejer i dag lige 800 gram mindre end de sidste dage i dag Så den hedder +8,8 i stedet. Haha. En skam jeg ikke fik det med i min vandrejournal i stedet for 9,6  

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Ihhh hvor er den smuk!!! Og sikke en forskel der er på billederne. Den fik hurtigt fart på Så du blir sikkert rigtig stor

Tusind tak! Og ja, den har turbofart på. Så jeg tror godt nok jeg bliver besværet hen mod enden. Men sådan som det er lige nu tænker jeg: "MERE, MERE" - Kommer til at fortryde det!

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Tak søde 

Og nej, nemlig ikke! Jeg tænker det er fordelen ved, at maven har været strukket ud én gang før, da jeg var overvægtig. Hehe. Har lidt strækmærker på siderne, men det er nogle gamle nogen fra déngang, som er helt lyse nu. Så ingen nye so far. Mon ikke det kommer  

Det ved man aldrig. Men det må være lækkert, ikke at have nogen

Anmeld

12. juni 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Og den vokser og vokser. Will it ever end? Den er så stor nu, at jeg næsten ser anoretisk ud på billedet fra 4+6 Lidt (meget) skægt. Trods +9,5 kilo synes jeg egentlig ikke der er så stor kropsmæssig forskel på de to billeder pånær maven. Der er kommet lidt på brysterne (som konsekvent hopper ud af mine bh'er nu), lidt i ansigtet og røven. Men ikke noget overvældende

*PIIIIIFT* Ja, det er vist kun ekstra blod, baby og måske noget vand, der udgøre de 9,5 kg for der er ikke en finger at sætte på dig, da! Og sikke en dum læge - hun er bare misundelig! Grrr...

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

*PIIIIIFT* Ja, det er vist kun ekstra blod, baby og måske noget vand, der udgøre de 9,5 kg for der er ikke en finger at sætte på dig, da! Og sikke en dum læge - hun er bare misundelig! Grrr...

Du er sku så sød altid 

Anmeld

12. juni 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Har du tænkt på at skifte læge? Det ville self. også være træls lige midt i forløbet

Det skal du slet ikke tænke på, der er jo KÆMPEstor forskel! Nogen har en super aktiv bettefis, nogen har ikke. Nu vi snakker om det, har jeg egentlig ikke rigtig mærket min i dag. Bliver da helt noia 

Åhh, har slet ikke haft tid her i weekenden til at være på baby, så undskyld det sene svar

Plejer normalt at være rigtig rigtig glad for min læge, så ville være ked af at skifte, men også bare super nederen ikke at blive taget seriøst

Åhh, bliver da helt bekymret, er hun vågnet op derinde?

Mærkede hende faktisk heller ikke hele dagen i går, men da vi så kom i seng, så gik hun helt bananas, skal lige love for, at farmand fik mærket hendes vilde bevægelser

Anmeld

12. juni 2011

Madam Blå

Waow! Hvor er den bare helt vildt flot!! Den sidder jo perfekt. Og hvor ser du godt ud med den

Og sig mig lige... Hvor gemmer du de kilo?? Jeg vil gerne have nogle råd til gode gemmesteder, for de er da slet ikke til at se! Udover mavsen selvfølgelig 

Du ser brand godt ud!

Anmeld

12. juni 2011

ønskebørn74

Frøken J. skriver:

Og den vokser og vokser. Will it ever end? Den er så stor nu, at jeg næsten ser anoretisk ud på billedet fra 4+6 Lidt (meget) skægt. Trods +9,5 kilo synes jeg egentlig ikke der er så stor kropsmæssig forskel på de to billeder pånær maven. Der er kommet lidt på brysterne (som konsekvent hopper ud af mine bh'er nu), lidt i ansigtet og røven. Men ikke noget overvældende

hold nu op hvor er du bare smuk!!!!!

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.