Prinsessens balsal 23+5 (24. uge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Ja, mon ikke hun har været stresset og har haft meget om ørerne den dag, og så gik det så ud over dig... Selvom det ikke er nogen undskyldning

Min læge var også træls, da jeg var afsted anden gang... Døjer med både vand og bækkenløsning, og sagde, at jeg ikke havde det så godt, men det var hun total ligeglad med... Sagde også, at jeg ikke synes, at jeg mærker hende ret meget derinde, hvortil hun svarede: "Jamen var alt ikke fint til md?" Mig: "Øhh jo" (tænkt:, men det er jo så også 5 uger siden nu) "Jamen så er alt jo som det skal være"

Det kan hun jo af gode grunde ikke vide... Åhh altså

Ej okay, det lyder som en total fesen oplevelse Men du har godt mærket til bettefisen siden, ikke? Men det kan man da ikke regne med når MD var så længe siden. Suk, de læger! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

Jeg glæææder mig til at se prinsessen !!!!!!! !!! 

smukke 

Også mig  

Anmeld

10. juni 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Jeg syntes du er smuk! Du ser meget frodig og i hvile med dig selv

Tusind tak! Jep, man kan vidst sige jeg er kvinde med stort K! Hehe. Brede fødedygtige hofter og godt med lår, bryster og røv. Og det synes jeg faktisk er dejligt i stedet for at være et siv  

Anmeld

10. juni 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Ej okay, det lyder som en total fesen oplevelse Men du har godt mærket til bettefisen siden, ikke? Men det kan man da ikke regne med når MD var så længe siden. Suk, de læger! 

Ja, var virkelig skuffet... Knokler med masser af overarbejde og har ondt på her og der - og så føler man slet ikke, at man bliver taget seriøst... Hvis det ikke er lægen, man skal fortælle om det, hvem skulle man så fortælle det?

Jo, mærker hende hver dag, men det er godt nok ikke særlig meget... Ikke i forhold til, hvad andre fortæller om herinde, så virker hun utrolig stille... Men kan jo håbe det bare er en rolig pige vi venter os - med et STORT sovehjerte

Anmeld

10. juni 2011

Aagaard

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Jep, man kan vidst sige jeg er kvinde med stort K! Hehe. Brede fødedygtige hofter og godt med lår, bryster og røv. Og det synes jeg faktisk er dejligt i stedet for at være et siv  

Præcis! Det er smukt i mine øjne :-)

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Og den vokser og vokser. Will it ever end? Den er så stor nu, at jeg næsten ser anoretisk ud på billedet fra 4+6 Lidt (meget) skægt. Trods +9,5 kilo synes jeg egentlig ikke der er så stor kropsmæssig forskel på de to billeder pånær maven. Der er kommet lidt på brysterne (som konsekvent hopper ud af mine bh'er nu), lidt i ansigtet og røven. Men ikke noget overvældende

Du er jo røv lækker,  Og inden tegn på stærkmærker

Der er i hvert fald sket meget med mavsen

Anmeld

11. juni 2011

twinny

sikke en fiin prinsesse balsal du har fået...

Anmeld

11. juni 2011

Jemion

Ihh hvor er du fin med strut mave Den sidder så flot på dig, og de 9½ kg må da sidde på mavsen og på madpakkerne

Smuk smuk smuk!

Anmeld

11. juni 2011

Happiness

Ihhh hvor er den smuk!!! Og sikke en forskel der er på billederne. Den fik hurtigt fart på Så du blir sikkert rigtig stor

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Ja, var virkelig skuffet... Knokler med masser af overarbejde og har ondt på her og der - og så føler man slet ikke, at man bliver taget seriøst... Hvis det ikke er lægen, man skal fortælle om det, hvem skulle man så fortælle det?

Jo, mærker hende hver dag, men det er godt nok ikke særlig meget... Ikke i forhold til, hvad andre fortæller om herinde, så virker hun utrolig stille... Men kan jo håbe det bare er en rolig pige vi venter os - med et STORT sovehjerte

Har du tænkt på at skifte læge? Det ville self. også være træls lige midt i forløbet

Det skal du slet ikke tænke på, der er jo KÆMPEstor forskel! Nogen har en super aktiv bettefis, nogen har ikke. Nu vi snakker om det, har jeg egentlig ikke rigtig mærket min i dag. Bliver da helt noia 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.