Hej alle i skønne mødre her på baby.dk 
Nu har jeg igen brug for jeres hjælp 
Specielt har jeg brug for hjælp fra en eller flere alle jer der til dagligt går med tørklæde...
Jeg er til mit eksamensprojekt ved at designe en reklamekampagne for et stort kendt chokoladefirma.. Jeg er nået frem til at jeg skal bruge billeder af en masse kvinder af forskellig type, til plakater og helside annoncer ... Jeg ville helt vildt gerne at billederne bliver af ALLE slags danskere sådan at det ikke bare er den lyshårede med de blå øjne, der IGEN kommer i fokus.. for chokoladen henvender sig til alle og ikke kun dem, der ser ariske ud... mit problem er bare at jeg kan ikke finde nogen ordentlige billeder af kvinder med tørklæde som jeg kan bruge ...
Jeg skal bruge et billede af en kvinde med tørklæde fotograferet fra navlen og op ( med tøj på self
) på en neutral baggrund... ansigtet skal helst være set lige forfra og øjnene skal helst kigge lige ind i kameraet .. billedet skal være i en rimelig stor størrelse ... du skal forresten af hensyn til målgruppen helst være 28+ 
Det er ikke en kampagne, der vil blive brugt til andet end min eksamens opgave ... dog vil jeg rigtig gerne have lov til at bruge det i mit portfolio ogsa den på nettet ...
Hvis du ligger inde med et sådan billede af dig selv eller har lyst til at tage et i weekenden og sende det til mig så skriv her eller send mig en pb 
på forhånd rigtigt mange tak 
Tak fordi du læste med
Serinasmor
PS håber virkelig ikke jeg stødte nogen ved dette 
Anmeld