chok.. men overlykkelig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

NatteS

er helt vild glad lige nu.. tog en test for noget tid siden og smed den ud da der ikk kom noget efter 1 min.

ville tjekke til den, og for sjov sige til manden den var positiv.. og gud hjælp mig om ikk den VAR positiv..

har lige taget en til og den var os positiv.. xD

ryster og har kvalme... (bare af spændingen tror jeg...)

test dag i dag.. saa maa være 4+0

ville bare lige dele min glæde !!

Nu kan min veninde og jeg gaa og være tykke sammen hehe hun har termin til 12 januar og jeg vil saa have termin til 17 februar..

jer der kender mig.. hold det lige her.. vil selv sige det videre naar vi er klar til det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

FruEllingsen

NatteS skriver:

er helt vild glad lige nu.. tog en test for noget tid siden og smed den ud da der ikk kom noget efter 1 min.

ville tjekke til den, og for sjov sige til manden den var positiv.. og gud hjælp mig om ikk den VAR positiv..

Nu kan min veninde og jeg gaa og være tykke sammen hehe hun har termin til 12 januar og jeg vil saa have termin til 17 februar..

jer der kender mig.. hold det lige her.. vil selv sige det videre naar vi er klar til det..

STORT tillykke med de 2 fine streger

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

NatteS skriver:

Tillykke.

Men nu har du vel fulgt testreglerne for hvor længe den må ligge efter testen er taget og man aflæser resultatet.

Hver test har nemlig en max minuttid, hvor man kan aflæse resultatet.
Alle resultater efter den tid er ugyldige, fordi der er andre hormoner i urinen, der går i forbindelse med testpindens kemikalier.
Nogle kan man fx ikke regne med efter 5 min andre 10.

Men ellers stort tillykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. juni 2011

NatteS

FruEllingsen skriver:

STORT tillykke med de 2 fine streger

tark

Anmeld

10. juni 2011

NatteS

SussieThyssen skriver:

Tillykke.

Men nu har du vel fulgt testreglerne for hvor længe den må ligge efter testen er taget og man aflæser resultatet.

Alle resultater efter den tid er ugyldige, fordi der er andre hormoner i urinen, der går i forbindelse med testpindens kemikalier.

Kærligst
Sussie

jo det ved jeg godt.. har bare taget saa mange tests efterhaanden og blevet saa van til negativerne og har set andre tage deres og set dem blive positive paa 0,5 .... saa idag gad jeg bare ikke vente.. det var saadan en af de der tests hvor man tager den for at faa tanekn ud af hovedet....

men havde en ekstra i skabet som jeg tog saa snart vi saa den fra skralderen.. og den var ogsaa positiv...

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

NatteS skriver:

jo det ved jeg godt.. har bare taget saa mange tests efterhaanden og blevet saa van til negativerne og har set andre tage deres og set dem blive positive paa 0,5 .... saa idag gad jeg bare ikke vente.. det var saadan en af de der tests hvor man tager den for at faa tanekn ud af hovedet....

men havde en ekstra i skabet som jeg tog saa snart vi saa den fra skralderen.. og den var ogsaa positiv...

Uhhh hvor herligt LOL

Ja...så er det hele jo bare ekstra skønt

Pas nu godt på jer

Anmeld

10. juni 2011

NatteS

SussieThyssen skriver:

Uhhh hvor herligt LOL

Ja...så er det hele jo bare ekstra skønt

Pas nu godt på jer

tark skal du have lige over

Anmeld

10. juni 2011

Happiness

Tillykke! Hvor er det dejligt for jer!

Anmeld

10. juni 2011

Laura.

Stort tillykke.

Anmeld

10. juni 2011

BetonSlotsPrinsesserne

SussieThyssen skriver:

Tillykke.

Kærligst
Sussie

Det rigtig nok det du skriver er rigtigt. Men kan sige på min egne vejne at jeg har kun prøvet den er blevet positiv efterfølgene overskridnings minutterne, for der faktisk var noget

Tillykke Trådstarter Misunder dig en lille smugle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.