Første lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2008

MeretePedersen

Så er det første lægebesøg d. 22/12. Der er længe til, synes jeg, men min læge vil først undersøge gravide i 10. uge, så må have lidt tålmodighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2008

Nemesis

MeretePedersen skriver:

Så er det første lægebesøg d. 22/12. Der er længe til, synes jeg, men min læge vil først undersøge gravide i 10. uge, så må have lidt tålmodighed

det samme her...hun var også ved at give mig en tid lige før jul, men jeg synes nu nok liige det var sent nok, så hun rykkede det til d. 10. Der er jeg 9+2 og i uge 10.
Jeg skal sikkert også både podes og igen testes for blærebetændelse samt have taget blodprøve..øv øv.
Sisse

Anmeld

7. december 2008

MeretePedersen

øvøv, med alle de tests, men det er jo trods alt det hele værd i sidste ende
Glæder mig sådan til at få vandrejournal, det er som om det hele bliver mere virkeligt når man står med den i hånden
Knus Merete (7+3)

Anmeld

7. december 2008

MeretePedersen

Hejsa alle

Hvordan har I det? Jeg er fuldstændig vildt overrasket over så godt jeg har det. Ingen kvalme, ingen ubehag, ingenting det er godt nok skønt at være gravid så
Da jeg ventede min datter var jeg SÅ dårlig!! Havde kvalme hele døgnet rundt og kastede op flere gange om dagen når det var værst

Så måske jeg venter en lille dreng denne gang??
Knus Merete (7+3)

Anmeld

9. december 2008

Nemesis

MeretePedersen skriver:

Hejsa alle

Hvordan har I det? Jeg er fuldstændig vildt overrasket over så godt jeg har det. Ingen kvalme, ingen ubehag, ingenting det er godt nok skønt at være gravid så
Da jeg ventede min datter var jeg SÅ dårlig!! Havde kvalme hele døgnet rundt og kastede op flere gange om dagen når det var værst

Så måske jeg venter en lille dreng denne gang??
Knus Merete (7+3)

jamen har det faktisk ganske godt. Har været helt vildt træt men det er ligesom på retur. Har haft de ømmeste bryster du kan forestille dig..seriøst det har været vildt, men det virker også som om det er aftaget..det er stadig ømme, men nu kan jeg da holde ud at tage bh´en af om aftenen :-)

Har ikke har kvalme i nogle af mine graviditeter..sådan rigtigt...har kun haft en snert af det her, men ellers ikke noget..og ja jeg har 2 drenge :-)

i morgen er det så dagen hvor jeg skal have lavet vandrejournal det er faktisk vildt at tænke på...og snart er vi ovre de første "farlige" 12 uger..dam det går sgu stærkt.

:-) Sisse 9+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.