Børneopsparing...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Mivsen skriver:

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på, hvor meget i sætter på jeres barn/børns opsparing om måneden.

Har i lyst til at dele med mig?

Og en anden ting, hvad er max beløb man kan sætte ind om året på den?

Mange fredags kram Mia

Vi har en hvor der går penge ind på hver mdr.

dertil han's egen 2 ponduser, som havner på hans pondus konto - så han selv kan hæve og købe det han ønsker sig... 

Konfirmations konto fra sivgermor og svigerfar, hvor de sætter 100 kr hver mdr - så der til den tid er noget at holde fest for...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Hansen97

Hold da op jeg Syntes det er mange penge til en 18 årig hvis man når over 200.000 kr på en børne opsparing. Det kan da ikke være normalt.?? Er det virkelig normen for så falder vi langt ved siden af. Vi har ikke råd til at skulle sætte 2000 kr af om måneden til opsparinger til 2 børn...

Anmeld

10. juni 2011

mulle7430

Mivsen skriver:

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på, hvor meget i sætter på jeres barn/børns opsparing om måneden.

Mange fredags kram Mia

vi har en til de 4 små og en til victoria ( barnebarnet ) vi sætter 50 kr i om mdr og de 4 små fik deres lige fra de blev født og victoria fik hendes i dåbsgave  

Anmeld

10. juni 2011

chael

Mivsen skriver:

Hej

Mange fredags kram Mia

Vi startede med at sætte 300 kr ind til min datter, men fik hvert år tilbageført de sidste penge, da vi havde sat for meget ind, mener det er omkring 3000 om året, eller deromkring.

Så nu deler vi de 300 kr ud på de 3 unger der kommer til at blive. Har nummer 3 i maven.

SÅ får de 100 kr hver om måneden. Vi ville da gerne sætte mere ind, men de har også bedsteforældre opsparing, så den giver også en sjat.

Pt, får de 2 der er her, 150 kr hver måned. Men det bliver jo så ændret om noget tid

*Camilla 24+2

Anmeld

11. juni 2011

Mivsen

Godmorgen

Tusind tak for svar.

Jeg tror vi har fundet frem til, at vi også vil sætte max ind, altså 250kr om måned. Og samtidig lave en konto, som kan bruges til konfirmation, på omkring 200kr om måned, så der vidst nok til en gode fest

God weekend.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.