Børneopsparing...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.980 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Mivsen

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på, hvor meget i sætter på jeres barn/børns opsparing om måneden.

Har i lyst til at dele med mig?

Og en anden ting, hvad er max beløb man kan sætte ind om året på den?

Mange fredags kram Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

FruHolm <3

Mivsen skriver:

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på, hvor meget i sætter på jeres barn/børns opsparing.

Mange fredags kram Mia

hey vi skal til at starte med Oscars børneopsparing, og vi er så småt blevet enige om at sætte ca 500 kr ind hver gang der kommer familie ydelse og så sparer vi op i sparegris ved siden af så han stadig kan få store ting i løbet af året ifølge min bankmand må man sætte 3000 ind om året

Anmeld

10. juni 2011

Hansen97

Mivsen skriver:

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på, hvor meget i sætter på jeres barn/børns opsparing om måneden.

Mange fredags kram Mia

Vi sætter 500kr ind hvert kvartal.. jeg mener det er 3600 kr om året du må sætte ind.

Anmeld

10. juni 2011

Mor til Mike

Mivsen skriver:

Hej

Mange fredags kram Mia

Man må vidst kun sætte 250 ind hver måned :s .. Men jeg laver en opsparing ved siden af hvor jeg sætter omkring 1000 kr ind og måneden også :-)

Anmeld

10. juni 2011

Hansen97

Misselbek skriver:

Man må vidst kun sætte 250 ind hver måned :s .. Men jeg laver en opsparing ved siden af hvor jeg sætter omkring 1000 kr ind og måneden også :-)

12.000 kr om året... er det til barnet når det bliver 18 eller er det til større ting.. for hold da op det bliver da til mange penge... 12.000 * 18 år. 216.000kr.

Anmeld

10. juni 2011

Mor til Mike

Hansen97 skriver:

12.000 kr om året... er det til barnet når det bliver 18 eller er det til større ting.. for hold da op det bliver da til mange penge... 12.000 * 18 år. 216.000kr.

Til han bliver 18, vil gerne have han får kørekort, og har råd til møbler, indskud osv. :-) 

Anmeld

10. juni 2011

th

Mivsen skriver:

Hej

Mange fredags kram Mia

man må sætte max. 3000 ind om året og max. 36.000 i alt i løbet af årene. så hvis man indbetaler 3000 om året kan man indbetale indtil de fylder 12 år.

Har ikke født endnu, men når han er født skal vi have lavet en børneops. hvor der går 250 kr. ind om måned. så bliver det 3000 om året.

Og så skal vi lave en opsparing ved sine af også, hvor der vi kan sætte penge ind og hæve hvis han skal have større ting.

Anmeld

10. juni 2011

jacqueline84

Vi sætter max beløbet som er 3000 året. De penge hun fik i dåbsgave osv har hun på en anden konto.

Anmeld

10. juni 2011

NinaNymannMadsen

min mormor har lavet den børneopsparing vi har til asta fordi hun gerne ville vi kan dog også sætte penge ind på den hvis vi vil. men det er ikke nødvendigt. vi fik afvide da vi lavede den at det var max 3000 man måtte sætte ind om året og at det var lige meget hvor meget man satte ind om måneden bare det kun var max 3000 om året.
vi regner med så snart at barn nr 2 er kommet til verden laver vi en opsparing til deres konfirmationer så der er råd til en ordenlig fest, og tøj og selvf gaver.

Anmeld

10. juni 2011

Nemesis

den store har farmor lavet børneopsparing til...det startede med 50 kr pr. måned for 16 år siden, hvad hun indbetaler i dag ved jeg ikke.

De to mindste får 500 kr ind i kvartalet.

Derudover er det en konto til dem hver hvor der går 150 kr ind pr måned. Det er til store ting og til nonfirmation.

vores børneopsparinger går i øvrigt til de er 21 år.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.