lion skriver:
Ja det gik lidt stærk til sidst. Jeg skulel bare på wc og endte med at måtte kalde på min kæreste heldigvis sov datteren.
Ja det er hårdt til tider, men det er glemt når de leger sammen eller smiler til hinanden bare fordi de kigger på hinanden. Men jeg tror at 2 børn vil være lige hårdt at ha lie meget hvor mange mdr eller år der er imellem. Jeg er glad for der ikke er mere imellem mine.
Men det kan være hårdt når min datter siden hun var 10 mdr har haft eksem, som koster mange epnge i cremer. Men at eksemet også kan blive børnesår, den ene gang var hun hjemme i 8 dage kom i vuggestue i 5 dage og var hjemme igen i 14 dage fordi børnesår ikke var gået ordentlig væk første gang. Hun klør og kradser sig meget. Det er blevet meget bedre her på det sidste.
Lillemanden er slemmest, især når han ikke vil sove.
Han har også eksem ikke så slemt, men også æggeallergi og astma, så han er hårdt ramt. Han fik f. eks lungebetændelse d. 7 april og han er fra 27 feb. Så han var ikke så gammel.
Men sidste år var også hårdt på andre måder min mor fik konstateret kræf( havde det i 2003) igen i marts og døde af det i sep.
hvor dejligt at høre, vi har efter den første er kommet ombestemt od, og ønsker alle børn, om vi får 2 eller 3 men relativt kort mellemrum
sikker stærkt det er gået, og ja godt din datter sov
åh hvor er jeg ke daf at høre det med din mor, i har da ikke haft det nemt, stort klem herfra 
Anmeld