Sidst fødte jeg på Kolding sygehus og fik at vide det var det eneste sted man kunne vælge. men vi bor i trekantsområdet, og derfor ligger Odense også inden for tæt radius af hvor vi bor.( Ca 25 km til kolding og ca 50 km til Odense )
Jeg havde et problemfyldt fødselsforløb, og pga behandlingen på Kolding ville jeg meget gerne føde i Odense næste gang (bliver dog nok pks pga fødselsforløbet) men er dte overhovedet en mulighed?
En anden vigtig er også, at meget familie ikke gav ro og plads og ikke respekterede besøgstiderne, de kom brasende uanmeldt(ringede da de var halvvejs i kolding) og accepterede ikke et nej. Nogle af vores pårørende kom endda i konflikt med personalet, og fik brast sig vej gennem selvom der ikke var besøgstid, midt i mit første besøg hos den lille ny (født for tidligt og lå derfor i kuvøse på neonatal)
Planen var derfor at jeg både håbede på bedre forløb, i Odense, men også at undlade at fortælle den del af familien som ikke accepterer besøgstiderne, hvor vi er, da de jo så vil gå ud fra jeg ligger i Kolding(vi "glemmer" simpelhen at fortælle det bliver i odense) Så kan de få at vide hvor jeg ligger, enten når de får sig en lang næse i kolding, eller når vi føler for at vi har overskud til besøgene.
hvad mener i, er det for ondt i forhold til den ubehøvlede del af familien, og tror i jeg kan håbe på denne mulighed. det vigtigste for mig er Odense i forbindelse med fødselsforløbet, familiedelen ville bare være en bonus
Håber meget på jeres råd og svar
på forhånd tak 
Anmeld