Hjææælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

Der er nok 1000 der har spurgt før, men hvis nu man tager en graviditets test og den er negativ så er den jo negativ, hvad så hvis den pludselig bliver meget svagt positiv men tiden er gået???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Madam Blå

Så kan den ikke bruges.

Men du kan tage en ny i morgen tidligt

Anmeld

10. juni 2011

twinny

Så er den vel ugyldig, hvis tiden er gået...

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Der er nok 1000 der har spurgt før, men hvis nu man tager en graviditets test og den er negativ så er den jo negativ, hvad så hvis den pludselig bliver meget svagt positiv men tiden er gået???

Så dur den ikke

Man skal se på testen inden for de angivede minutter og går der længere er det fordi der er nogle andtre hormoner til stede i urinen som prøven går i forbindelse med, og som intet har med graviditet at gøre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. juni 2011

Kløver

Man kan ikke bruge resulatet efter de 5 min, men tag en ny test enten i morgen eller om nogle dage, hcg fordobles jo hver dag så kan godt pludselig blive positiv i løbet af et par dage

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Okay super. Jeg blev sørme lige forvirret...

Anmeld

10. juni 2011

komodo

Jeg prøvede med min den mellemste at lave en negativ test på dagen hvor min mens skulle komme, smed den ud og lavede en næste morgen da min mens stadig ikke var kommet, og imens den lå og hyggede sig, fandt jeg den anden i skraldespanden, den var så blevet positiv efter at have ligget et lille døgns tid, og ganske rigtig om ikke den nye blev positiv inden for tid, så de kan altså godt være gode nok selvom stregen ikke kommer til tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.