Flaskevarmer uden ledning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Fx hos en i min mødregruppe der ikke har microovn - jeg kunne selvfølgelig bare låne hendes elkeddel men kan bedst lide at have mine egne ting med. Skal jeg fx på en længere togtur, biltur eller tur i skoven tager jeg altid skål og varmt vand med - har ikke haft brug for det endnu - men det giver mig en tryghed at have det med.

Det kan jeg godt se... Jeg må prøve mig frem, for det er skam ikke fordi jeg synes metoden er dårlig... Overhovedet ikke, min logistiske sans rækker bare snart ikke til at proppe mere i min i forvejen ret fyldte pusletaske - måske skulle jeg rydde op i den?!

I øvrigt har jeg jo så købt flasker som kan steralisere sig selv i microovn, uden at vide det!? Smart hva - jeg havde nemlig overgivet mig til sterilisatoren efter én dag med flasker - så var det ikke hyggeligt længere  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Det kan jeg godt se... Jeg må prøve mig frem, for det er skam ikke fordi jeg synes metoden er dårlig... Overhovedet ikke, min logistiske sans rækker bare snart ikke til at proppe mere i min i forvejen ret fyldte pusletaske - måske skulle jeg rydde op i den?!

I øvrigt har jeg jo så købt flasker som kan steralisere sig selv i microovn, uden at vide det!? Smart hva - jeg havde nemlig overgivet mig til sterilisatoren efter én dag med flasker - så var det ikke hyggeligt længere  

Gud hvor smart, hvordan foregår det så? Jeg bruger avent flasker fra philips, da de kan holde til jeg hælder vandet i lige efter det har kogt.

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Gud hvor smart, hvordan foregår det så? Jeg bruger avent flasker fra philips, da de kan holde til jeg hælder vandet i lige efter det har kogt.

http://www.mambaby.com/mam/mam_anti-colic,27236.html?websiteLang=dk&StoryID=27236&CountrySelect=dk 

Prøv at se det her link. De kan så "kun" holde til 70 grader vand, men det passer med at jeg sætter elkedelen igang når jeg går igang, og så får vandet lov at køle ned inden jeg hælder det på - ved ikke lige hvor varmt det så er, jeg er ikke så god til at gå 100% op i sådan noget

Anmeld

11. juni 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

http://www.mambaby.com/mam/mam_anti-colic,27236.html?websiteLang=dk&StoryID=27236&CountrySelect=dk 

Prøv at se det her link. De kan så "kun" holde til 70 grader vand, men det passer med at jeg sætter elkedelen igang når jeg går igang, og så får vandet lov at køle ned inden jeg hælder det på - ved ikke lige hvor varmt det så er, jeg er ikke så god til at gå 100% op i sådan noget

Virkelig smart - det er samme princip som den steralisator jeg bruger, hvor jeg så bare kan fylde 2 dl vand i og derefter sætte 6 flasker i.

Anmeld

11. juni 2011

Rødhætte

Øv at flaskevarmeren uden ledning ikke virker efter hensigten..

Jeg bruger som sagt en termo flaske. Jeg plejer at lave 150 ml af gangen. Når jeg tager afsted heller jeg 100 ml afkølet vand i sutteflasken. Når jeg så skal bruge en flaske hælder jeg de resterne 50 ml vand fra termoflasken. Det virker perfekt - pulvert i og vupti flasken er klar med det samme! Da jeg har en termokande til 33 cl er der nok til 2 flasker.. Synes ikke det er så besværligt.

Tror din mand har ret i at man næsten altid kan få en flaske varmet forskellige steder, men jeg følger også tryghed i at vide jeg ikke er afhængig af det

P.s Smart med mamflaskerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.