Kartofler,grød, mme og bryster wuuup wuuup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Hm jeg troede faktisk de var dyrere de der sterilisatorer (svært ord!) Det vil jeg meget nøje overveje

Hvordan gik lejligheds-kigning?

Anne, du MÅ købe en...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Anne, du MÅ købe en...

Hehe, need I say, at jeg faktisk er mere trænet med det der flaskekogning end man skulle tro?

Jeg har 2 brødre, som er hhv. 10 og 12 år yngre end mig. Da den yngste skulle have flaske helt fra start, syntes jeg det var VOLD hyggeligt (one might wonder!) at skolde flasker og blande mme. Det var altså den måde jeg tjente lommepenge på: skolede 8-10 flasker dagligt, hældte vand op, og blandede mme.

Så de 6 flasker jeg har kogt (fordi de var nye) og derefter hældt vand i idag, synes jeg ikke var slemt. Men lad os nu se når "hverdagen" banker på så kommer jeg nok til at synes det er træls. Lige nu er alt bare dejligt og lyserødt, særligt fordi jeg havde en STORsmilende Felix siddende i skråstolen mens jeg skoldede flasker og vi hørte åh-abe musik!

Anmeld

10. juni 2011

piadas

Feeeedt! Det kunne sgu da være, man snart skulle prøve med det grød der...det kunne være hun ville sove lidt bedre om dagen så!

Dejligt at høre det kører!! Liiige med undtagelse af de dumme elever... Hvordan gik det med lejlighedskiggeriet?

Anmeld

11. juni 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Hehe, need I say, at jeg faktisk er mere trænet med det der flaskekogning end man skulle tro?

Jeg har 2 brødre, som er hhv. 10 og 12 år yngre end mig. Da den yngste skulle have flaske helt fra start, syntes jeg det var VOLD hyggeligt (one might wonder!) at skolde flasker og blande mme. Det var altså den måde jeg tjente lommepenge på: skolede 8-10 flasker dagligt, hældte vand op, og blandede mme.

Så de 6 flasker jeg har kogt (fordi de var nye) og derefter hældt vand i idag, synes jeg ikke var slemt. Men lad os nu se når "hverdagen" banker på så kommer jeg nok til at synes det er træls. Lige nu er alt bare dejligt og lyserødt, særligt fordi jeg havde en STORsmilende Felix siddende i skråstolen mens jeg skoldede flasker og vi hørte åh-abe musik!

Det må jeg sige - jeg kommer nok aldrig til at bruge ordet "hyggeligt" i sammenhæng med at koge flasker

Anmeld

12. juni 2011

CA

Sofia skriver:

260 kroner - alle pengene værd synes jeg - tænk hvad du bruger i el når du koger vand, ej ved ikke om man kan gøre det op sådan, men pengene værd, helt sikkert! Men kan godt se at hvis I sparer op til hus, kan man ikke smide om sig med penge.. men den er anbefalelsesværdig

Nej, det var faktisk ikke galt Men nu er Johannes jo over 4 mdr. og så behøver man ikke koge alting mere 

Anmeld

12. juni 2011

CA

piadas skriver:

Feeeedt! Det kunne sgu da være, man snart skulle prøve med det grød der...det kunne være hun ville sove lidt bedre om dagen så!

Dejligt at høre det kører!! Liiige med undtagelse af de dumme elever... Hvordan gik det med lejlighedskiggeriet?

Har læst, at det er meget normalt med korte lure om dagen når de når den her alder. Men grød hjælper altså ret godt på det

Anmeld

12. juni 2011

Sofia

Carina87 skriver:

Nej, det var faktisk ikke galt Men nu er Johannes jo over 4 mdr. og så behøver man ikke koge alting mere 

Det er sandt - glæder mig til Alfred bliver 4 måneder også!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.