Kartofler,grød, mme og bryster wuuup wuuup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

CA

Jeg stod op kl. 9.45 i dag!! Johannes fik for første gang 2 grød måltider i går. Grød til middag og kartoffelmos med broccoli og blomkål til aften. Derudover ammede jeg ham som sædvanlig, men som mellemmåltider fik han 90 ml. 3 gange. Han tog 2 gode lange lure i løbet af dagen og sov kl. 21 og vågnede først kl. 6 og skulle ammes! Wuuup wuup! Jeg havde ikke malket ud i går aftes(jeg var doven) så der var rigeligt til ham i brysterne. Han spiste en halv time og sov så videre til 9.30! 

Jeg elsker at han er på grød og får sine mellemmåltider på flaske. Han kan umuligt undgå at have taget på når vi skal til kontrolvejning

...Det er selvfølgelig det hele værd, men hold da op, hvor bruger man meget tid på at lave mad, vaske op made og begynde forfra - og det er kun til 1 barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Lilje82

Carina87 skriver:

Jeg stod op kl. 9.45 i dag!! Johannes fik for første gang 2 grød måltider i går. Grød til middag og kartoffelmos med broccoli og blomkål til aften. Derudover ammede jeg ham som sædvanlig, men som mellemmåltider fik han 90 ml. 3 gange. Han tog 2 gode lange lure i løbet af dagen og sov kl. 21 og vågnede først kl. 6 og skulle ammes! Wuuup wuup! Jeg havde ikke malket ud i går aftes(jeg var doven) så der var rigeligt til ham i brysterne. Han spiste en halv time og sov så videre til 9.30! 

Jeg elsker at han er på grød og får sine mellemmåltider på flaske. Han kan umuligt undgå at have taget på når vi skal til kontrolvejning

...Det er selvfølgelig det hele værd, men hold da op, hvor bruger man meget tid på at lave mad, vaske op made og begynde forfra - og det er kun til 1 barn

dejligt med en sove baby

Han skal nok ha taget på, det skulle være underligrt andet

Anmeld

10. juni 2011

CA

Lilje82 skriver:

dejligt med en sove baby

Han skal nok ha taget på, det skulle være underligrt andet

Ja, det med luren fik jeg skrevet lidt for tidligt! Elverne har lige vækket ham - igen

Anmeld

10. juni 2011

Sofia

dejligt at høre det går så fint, der er nu ikke noget som en god nattesøvn. I forhold til al den tid det tager, jeg synes virkelig du skal købe en steralisator til microovnen så du kan steralisere flasker og pumpe deri, det sparer man meget tid ved.

Anmeld

10. juni 2011

AnneBJ

Ih hvor dejligt at høre Carina! Sovebabyer som er (eller bliver) tykke kan vi bedst lide!! 

Anmeld

10. juni 2011

CA

AnneBJ skriver:

Ih hvor dejligt at høre Carina! Sovebabyer som er (eller bliver) tykke kan vi bedst lide!! 

Ja og nu har vi vist begge to anskaffet os sovebabyer med sul på kroppen - det er skønt og gir som du skriver virkelig ro i sindet! Hurra og god weekend! 

Vi skal ud og se på lejligheder om en time og Johannes har endnu ikke sovet pga eleverne. Jeg begynder at blive lidt presset på hans vegne.

Unyttig viden: Har lige skiftet ham og der lå en RIGTIG pølse i bleen! Så har man altså fået sig en stor dreng! 

Anmeld

10. juni 2011

CA

Sofia skriver:

dejligt at høre det går så fint, der er nu ikke noget som en god nattesøvn. I forhold til al den tid det tager, jeg synes virkelig du skal købe en steralisator til microovnen så du kan steralisere flasker og pumpe deri, det sparer man meget tid ved.

Er de ikke dyre? Vi er gået ind i sparerunde, da vi skal flytte i noget der desværre kun kan blive dyre end det vi bor i nu og jeg nu har været uden rigtig løn i 2 år(først volontør og derefter på dagpenge). Så vi skal virkelig passe på pengene, hvis vi gerne vil ha det hus en dag. 

Anmeld

10. juni 2011

Lilje82

Carina87 skriver:

Ja, det med luren fik jeg skrevet lidt for tidligt! Elverne har lige vækket ham - igen

Årh hvor er det bare rigtig øv altså.  

Håber han få lov at få en god lur senere uden elever der vækker ham.

Anmeld

10. juni 2011

Sofia

Carina87 skriver:

Er de ikke dyre? Vi er gået ind i sparerunde, da vi skal flytte i noget der desværre kun kan blive dyre end det vi bor i nu og jeg nu har været uden rigtig løn i 2 år(først volontør og derefter på dagpenge). Så vi skal virkelig passe på pengene, hvis vi gerne vil ha det hus en dag. 

260 kroner - alle pengene værd synes jeg - tænk hvad du bruger i el når du koger vand, ej ved ikke om man kan gøre det op sådan, men pengene værd, helt sikkert! Men kan godt se at hvis I sparer op til hus, kan man ikke smide om sig med penge.. men den er anbefalelsesværdig

Anmeld

10. juni 2011

AnneBJ

Hm jeg troede faktisk de var dyrere de der sterilisatorer (svært ord!) Det vil jeg meget nøje overveje

Hvordan gik lejligheds-kigning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.