Hvorfor har folk så travlt med alle andre ?? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

-Sigrid-

MorTilJanuar skriver:

Jamen jeg undres tit over at læse/opleve at folk har så travlt med hvad deres mosters venindes barndoms ekskærestes lillesøsters venindes bror har gjort...

Hvorfor er det så spændende?

Nu har jeg selv lige oplevet at en bruger herinde fra åbenbart finder mig så interessant at hun skulle gå til en tidligere bekendt og fortælle jeg er gravid?

I mean: 1. Jeg kender ikke engang den bruger?

2. Mit navn fremgår jo ingensteder fra så hun må jo åbenbart have haft travlt med at tjekke hvordan jeg ser ud?

3. Denne bekendte, hvis jeg nu ønskede kontakt med personen havde jeg det jo nok?

Altså der rør mig ikke om folk ved jeg er gravid eller ej, men jeg undres bare over hvorfor man har så travlt med et??

Men man vil alligevel gerne lige over de 12 uger, eller selv være helt afklaret med det selv, ikke?

Jeg fortalte min veninde at vi skulle hjem og fortælle kæresten om vores graviditet. Det fortalte jeg hende i et meget larmende rum, derfor "turde" jeg godt når der sad andre tæt på. Jeg nåede knap no ud i bilen før jeg fik en besked fra en af de andre fra den klasse af, at nu vidste de det så allesammen...

Jeg var f*cking nede og købe testen til hende og holde hende i hånden da den heldigvis viste negativ... Tøsen havde ikke pli nok til i det mindste at lade os fortælle vores forældre det!  Og hun vidste at kærestens lillebror går på samme skole, men det betød åbenbart ikke en skid.

Behøves jeg at sige hun ikke længere er en del af mit liv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

ZamanogDania

Det værste er når det er nogle personer som er tæt på en. Lige pludselig ringer min mand og fortæller om det rigtig vi har skændes og taler ikke sammen? jeg tænkte WHAT?!!

Jeg har fået ordnet mine negler for første gang i mit liv, den tog jeg et billed af og puttet ind på fb. Ja åbenbart har jeg gjord det for at gør nogle jaloux? o my God. Jeg ordner negle for min egen skyld og ikke andre

Som min mand siger så grin af det.

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

Fam. Rehder-Klok skriver:

Hihihi....ja det er faktisk lidt skægt...

Engang måtte jeg ringe hjem til min kæreste og spørge ham, om han godt var klar over at han havde smidt mig ud. Men det var han ikke helt klar over at han havde. Så han spurgte mig pænt om jeg ikke godt ville blive..hahaha...

LOL...ja min far gloede også noget på min mor, da hun kom hjem og sagde:
Skat...er du sød at tjekke om mit navn stdig står på postkassen

Anmeld

10. juni 2011

Carl-Emil's mor

Lukasmor skriver:

Men det vidste hun vel ikke siden hun mente at der var nogen der ikke vidste det som liiiiige skulle vide det??

Synes det er så lavt! Det gør hende altså ikke mere interessant fordi hun løber med sladder!

pas næeh vidste hun sikkert ikke men altså alligevel, jeg har jo aldrig kendt pigebarnet, anede ikke engang hun eksisterede og alligevel fylder jeg så meget i hendes liv?  

Er næsten lidt sejt gået af mig jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.