MorTilJanuar skriver:
Jamen jeg undres tit over at læse/opleve at folk har så travlt med hvad deres mosters venindes barndoms ekskærestes lillesøsters venindes bror har gjort...
Hvorfor er det så spændende? 
Nu har jeg selv lige oplevet at en bruger herinde fra åbenbart finder mig så interessant at hun skulle gå til en tidligere bekendt og fortælle jeg er gravid?
I mean: 1. Jeg kender ikke engang den bruger?
2. Mit navn fremgår jo ingensteder fra så hun må jo åbenbart have haft travlt med at tjekke hvordan jeg ser ud?
3. Denne bekendte, hvis jeg nu ønskede kontakt med personen havde jeg det jo nok? 
Altså der rør mig ikke om folk ved jeg er gravid eller ej, men jeg undres bare over hvorfor man har så travlt med et?? 
Men man vil alligevel gerne lige over de 12 uger, eller selv være helt afklaret med det selv, ikke?
Jeg fortalte min veninde at vi skulle hjem og fortælle kæresten om vores graviditet. Det fortalte jeg hende i et meget larmende rum, derfor "turde" jeg godt når der sad andre tæt på. Jeg nåede knap no ud i bilen før jeg fik en besked fra en af de andre fra den klasse af, at nu vidste de det så allesammen...
Jeg var f*cking nede og købe testen til hende og holde hende i hånden da den heldigvis viste negativ... Tøsen havde ikke pli nok til i det mindste at lade os fortælle vores forældre det!
Og hun vidste at kærestens lillebror går på samme skole, men det betød åbenbart ikke en skid.
Behøves jeg at sige hun ikke længere er en del af mit liv? 
Anmeld