Hvorfor har folk så travlt med alle andre ?? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Carl-Emil's mor

Lukasmor skriver:

Hvor er det irriterende sådan noget!

Ja, hun må åbenbart finde dig interessant!! - måske fordi hun ikke selv er det??

Jeg ville aldrig fortælle om nogens graviditet til andre før jeg havde fået accept. Man ved jo aldrig om man ødelægger en overraskelse!

Vildt tarveligt!

Altså det er officielt så derfor genere det mig ikke.. jeg undres bare og tænker lidt stakkels hende, for hun er selv mor også er hendes eget barn ikke engang så interessant at hun har tid til at bruge sit liv på at fortælle om mit??

Og jeg aner ikke en gang hvordan dette pigebarn ser ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Carl-Emil's mor

Eva. skriver:

Jeg har min helt egen idé om hvilke mennesker det er, hvorfor og hvordan de er...dem der går mere op i alle andre, men det skal jeg vidst ikke udtale mig om i dette forum.

Faktum er:

1) der er masser af mennesker der finder andre interessante.

2) Du kan ikke ændre ved det eller dem.

Så gør som jeg....lad dem da...jeg synes det er rigtig sjovt når der er mennesker der finder mig interessant, for det synes jeg da egentlig også selv jeg er...hehe...så interessant at jeg slet ikke har tid til at gå op i andre og hvad de gør, men har nok i mig selv...åbenbart...ved det ikke, men andre mennesker og deres laden og gøren, keder mig...ville hellere bruge tid på at se maling tørre.

Så sandt så sandt

Anmeld

10. juni 2011

lukasmor

MorTilJanuar skriver:

Altså det er officielt så derfor genere det mig ikke.. jeg undres bare og tænker lidt stakkels hende, for hun er selv mor også er hendes eget barn ikke engang så interessant at hun har tid til at bruge sit liv på at fortælle om mit??

Og jeg aner ikke en gang hvordan dette pigebarn ser ud

Men det vidste hun vel ikke siden hun mente at der var nogen der ikke vidste det som liiiiige skulle vide det??

Synes det er så lavt! Det gør hende altså ikke mere interessant fordi hun løber med sladder!

Anmeld

10. juni 2011

Mira0911

MorTilJanuar skriver:

Jamen jeg undres tit over at læse/opleve at folk har så travlt med hvad deres mosters venindes barndoms ekskærestes lillesøsters venindes bror har gjort...

Hvorfor er det så spændende?

Nu har jeg selv lige oplevet at en bruger herinde fra åbenbart finder mig så interessant at hun skulle gå til en tidligere bekendt og fortælle jeg er gravid?

I mean: 1. Jeg kender ikke engang den bruger?

2. Mit navn fremgår jo ingensteder fra så hun må jo åbenbart have haft travlt med at tjekke hvordan jeg ser ud?

3. Denne bekendte, hvis jeg nu ønskede kontakt med personen havde jeg det jo nok?

Altså der rør mig ikke om folk ved jeg er gravid eller ej, men jeg undres bare over hvorfor man har så travlt med et??

Og det var da noget underligt noget at gøre... 

Anmeld

10. juni 2011

Anette&Sophia

MorTilJanuar skriver:

Jamen jeg undres tit over at læse/opleve at folk har så travlt med hvad deres mosters venindes barndoms ekskærestes lillesøsters venindes bror har gjort...

Hvorfor er det så spændende?

Nu har jeg selv lige oplevet at en bruger herinde fra åbenbart finder mig så interessant at hun skulle gå til en tidligere bekendt og fortælle jeg er gravid?

I mean: 1. Jeg kender ikke engang den bruger?

2. Mit navn fremgår jo ingensteder fra så hun må jo åbenbart have haft travlt med at tjekke hvordan jeg ser ud?

3. Denne bekendte, hvis jeg nu ønskede kontakt med personen havde jeg det jo nok?

Altså der rør mig ikke om folk ved jeg er gravid eller ej, men jeg undres bare over hvorfor man har så travlt med et??

Nogle mennesker gider bare ikke bruge penge på se & hør, så de må finde noget andet at sladre om

- men kender det godt. folk inde i byen vidste jeg var gravid, inden jeg overhovedet selv vidste det. det er sgu rimelig godt gået

Anmeld

10. juni 2011

K.Rehder

Ja dem er der ALT for mange af! Og de må virkelig have et MEGET kedeligt liv....  Typisk også dem der kaster med sten, når de selv bor i et glashus!

Oplevede det for ikke så længe siden....En der syntes h*n kunne tillade sig at kalde andre for klam, når h*n selv ligner Shrek i en utrolig bleg udgave. Samme person der på et tidspunkt havde travlt med at jeg åbenbart (hvilket jeg ikke selv vidste) skulle være blevet single og blevet smidt ud af mit barns far  Men Så vidt jeg ved har jeg en ganske lykkelig familie hvor der ikke mangler hverken kærlighed eller noget... Kunne ikke ønske mig et bedre liv end det jeg har.

Nogle mennesker har bare lidt for travlt med alle andre end dem selv. Selv om de nok i bund og grund burde fokusere lidt på deres eget liv...Men ja ja...Nogen skal jo være sådan. Det vigtigste er at man holder sin egen sti ren.

Men ja...det er skide træls (på godt jysk) Hehehehe...

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

anetteb skriver:

Nogle mennesker gider bare ikke bruge penge på se & hør, så de må finde noget andet at sladre om

- men kender det godt. folk inde i byen vidste jeg var gravid, inden jeg overhovedet selv vidste det. det er sgu rimelig godt gået

LOL

Nåja...mine ungers afdøde far og jeg var også pludseligt skilt..og det endda flere år før vi rent faktisk blev det.

Og min mor havde fundet en anden, var flyttet og skulle skilles fra min far efter næsten 40 års ægteskab..og de nåede da både at holde guldbryllup og levede særdeles lykkeligt i et par år efter indtil min far blev syg og døde.
Sladder er da noget underligt noget

Anmeld

10. juni 2011

K.Rehder

SussieThyssen skriver:

LOL

Nåja...mine ungers afdøde far og jeg var også pludseligt skilt..og det endda flere år før vi rent faktisk blev det.

Og min mor havde fundet en anden, var flyttet og skulle skilles fra min far efter næsten 40 års ægteskab..og de nåede da både at holde guldbryllup og levede særdeles lykkeligt i et par år efter indtil min far blev syg og døde.

Hihihi....ja det er faktisk lidt skægt...

Engang måtte jeg ringe hjem til min kæreste og spørge ham, om han godt var klar over at han havde smidt mig ud. Men det var han ikke helt klar over at han havde. Så han spurgte mig pænt om jeg ikke godt ville blive..hahaha...

Anmeld

10. juni 2011

Anette&Sophia

SussieThyssen skriver:

LOL

Det var jo så ikke ligefrem småting! føj for den.

jeg skulle åbenbart også have haft en affære på et halvt år med en fra en nærliggende by. øh?! nå okay.

Anmeld

10. juni 2011

Sabina92

Fam. Rehder-Klok skriver:

Ja dem er der ALT for mange af! Og de må virkelig have et MEGET kedeligt liv....  Typisk også dem der kaster med sten, når de selv bor i et glashus!

Oplevede det for ikke så længe siden....En der syntes h*n kunne tillade sig at kalde andre for klam, når h*n selv ligner Shrek i en utrolig bleg udgave. Samme person der på et tidspunkt havde travlt med at jeg åbenbart (hvilket jeg ikke selv vidste) skulle være blevet single og blevet smidt ud af mit barns far  Men Så vidt jeg ved har jeg en ganske lykkelig familie hvor der ikke mangler hverken kærlighed eller noget... Kunne ikke ønske mig et bedre liv end det jeg har.

Nogle mennesker har bare lidt for travlt med alle andre end dem selv. Selv om de nok i bund og grund burde fokusere lidt på deres eget liv...Men ja ja...Nogen skal jo være sådan. Det vigtigste er at man holder sin egen sti ren.

Men ja...det er skide træls (på godt jysk) Hehehehe...

I like

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.