Emil og Sofus 6mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

serinasmor

*mums*

som tiden dog går kan slet ikke forstå de er blevet så store

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Isabella_mor

er det allerede så længe siden. ja det er.... ej hvor er det vildt. og hvor er de SKØNNE

Anmeld

10. juni 2011

twinny

ihhh hvor er de skønne...

Anmeld

10. juni 2011

Happiness

Hvor er de dog bare skønne!

Og hold op 6 måneder?! Tiden er da bare fløjet afsted. Synes ikke det er længe siden du lagde billeder op af maven...

Anmeld

11. juni 2011

mullesmith2

Tak for de søde ord om mine skønne drenge. Er også en stolt mor kan i tro. De er så milde og kærlige, de elsker bare at putte tæt ved mor  Åh hvor er det dejligt at have dem, men hårdt er det da med 2 lige krævende børn. Men syntes nu ikke det er så overvældene hårdt, det er faktisk lettere end forventet. De er meget ensporet så det gør det hele noget nemmere. De spiser nærmest alt nu, de får endda blødt sandwich rugbrød med smørreost til middag nu og ostehapser, de gider ikke alt det flydende kost mere så det er sådan set meget rart. De får da stadig forskelligt grød og frugtmos så er man da sikker på de bliver ordentlig mæt. Og så godnat og godmorgenflaske  Alle folk er så imponeret over hvor grinene og smilende de er og at de sjællendt er sure og kede af det. Det er dejligt at få afvide, så må man da gøre det hele godt nok

Anmeld

11. juni 2011

mullesmith2

Baby-støv skriver:

ihhh hvor er de skønne...

Du kan bare glæde dig helt vildt (hvilket du jo nok også gør). Det er kun hårdt i starten lige indtil man finder en rytme. Vil sige det første halve år er sværrest og der er mest arbejde fordi der er alle de skide flasker (med mindre du får amningen godt igang). Men hvis de får flaske så sover de længere tid og det er nemmere at få dem ind i samme rytme fordi de så får den samme mængde mælk og derved går der også lige lang tid før de vil have mad igen. Så jeg har alt i alt været glad for at give flaske når jeg ser tilbage på det, selvom det da var et nederlag at jeg ikke kunne magte at amme.

Anmeld

11. juni 2011

twinny

mullesmith2 skriver:

Du kan bare glæde dig helt vildt (hvilket du jo nok også gør). Det er kun hårdt i starten lige indtil man finder en rytme. Vil sige det første halve år er sværrest og der er mest arbejde fordi der er alle de skide flasker (med mindre du får amningen godt igang). Men hvis de får flaske så sover de længere tid og det er nemmere at få dem ind i samme rytme fordi de så får den samme mængde mælk og derved går der også lige lang tid før de vil have mad igen. Så jeg har alt i alt været glad for at give flaske når jeg ser tilbage på det, selvom det da var et nederlag at jeg ikke kunne magte at amme.

Okay... Mange tak for infoen...  Så har jeg lidt og gå efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.