Emil og Sofus 6mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.149 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

mullesmith2

Jeg er mindre og mindre tid på baby.dk jeg har simpelthen ikke tid hehe. Sofus og Emil tager det meste af min tid og så skal jeg jo også lige have noget mad og i bad indimellem sååå det bliver til for lidt baby.dk. Men det er så længe siden jeg har lagt billeder ind af dem så vil lige opdatere og vise jer hvor store de er blevet. Vi var til lægetjek for et par uger siden og der vejede de henholdsvis 9,35kg og 9,36kg og var 72cm og 73cm.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Bavianis

Hold da op - er de allerede 6 mdr??? Som tiden flyver!

Men hvor er de bare blevet endnu mere lækre. Det er virkelig 2 nammenam-basser du har dig!

Anmeld

10. juni 2011

Sofia

Jeg synes liiiige du har født, og så er det 6 måender siden, TIDEN FLYVER Sikke et par lækre basser  - dejligt at høre de trives.

Anmeld

10. juni 2011

mullesmith2

Bavianis skriver:

Hold da op - er de allerede 6 mdr??? Som tiden flyver!

Men hvor er de bare blevet endnu mere lækre. Det er virkelig 2 nammenam-basser du har dig!

Ja tiden flyver godt nok afsted, de nærmer sig sådan set hastigt 7mdr her d.18 juni  de er simpelthen så dejlige og nemme børn, har virkelig godt nok været heldig med deres temperement og deres gode sovehjerte

Anmeld

10. juni 2011

2babygirls

mullesmith2 skriver:

Jeg er mindre og mindre tid på baby.dk jeg har simpelthen ikke tid hehe. Sofus og Emil tager det meste af min tid og så skal jeg jo også lige have noget mad og i bad indimellem sååå det bliver til for lidt baby.dk. Men det er så længe siden jeg har lagt billeder ind af dem så vil lige opdatere og vise jer hvor store de er blevet. Vi var til lægetjek for et par uger siden og der vejede de henholdsvis 9,35kg og 9,36kg og var 72cm og 73cm.  

Neeeej hvor er de blevet store  og så kære de er!!! Må være dobbelt lykke med de to bøller!!!

Anmeld

10. juni 2011

Sakris

Nøj hvor er de skønne! Er helt vildt med billedet med briller. Hold op det går stærkt, og sikke en kampvægt de har!

Anmeld

10. juni 2011

mullesmith2

Ja lægen sagde de var på størrelse med 1årige . Men det er jo ikke fordi de er vildt tykke de er bare meget robuste.

Anmeld

10. juni 2011

morethanperfect

mullesmith2 skriver:

Orrr de er jo bare såå skønne altså !

Tiden går viildt hurtigt ! 

Anmeld

10. juni 2011

Nadia&Daniel

mullesmith2 skriver:

Havde dig (og dine drenge) i tankerne forleden. Syntes det var så længe tiden - og så dukker denne "debat" op

Ihh hvor er de dejlige

Anmeld

10. juni 2011

Vial

mullesmith2 skriver:

Du har simpelthen fået nogle ualmindelige kønne drenge. Shit, hvor er de bare søde at se på.

Kender godt det der med at have travlt. De er nogle hårde arbejdsgivere, der godt kan holde deres mor i gang.

Før de fik fast føde var der alligevel lidt mere tid. Nu står man i køkkenet og kokkerere OG gør en masse rent.. haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.