Felix bliver flaskebarn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Den lyder ENORM smart - tusind tak for linket, og synes den er billig!! Hvad tror du de mener med at den skal aktiveres ved at blive kogt??

Den vil jeg da også lige kigge på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Kit

Sofia skriver:

Den lyder ENORM smart - tusind tak for linket, og synes den er billig!! Hvad tror du de mener med at den skal aktiveres ved at blive kogt??

Jeg læser det som om, at den skal koges/steriliseres efter brug, så den kan bruges igen. Lidt ligesom de "varmeposer" som man kan få i matas og komme i lommerne på en kold vinterdag. De skal koges og så er de klar til brug igen.

Anmeld

10. juni 2011

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Godt du er glad for dit valg. William kom allerede på flasken da han var 2 uger.. En beslutning jeg er rigtig glad for. Ang når du skal på tur plejer jeg bare at have en termokande med varmt vand i med. Inden vi skal afsted lader jeg vandet køle ned til den temp jeg skal bruge og vupti så er vandet lige som det skal være når jeg skal bruge det.

Du skriver du skal tage stop piller. Det gjorde jeg også - vil bare lige advare dig om at det gør nas de første 3 dage, bare lige så du ikke bliver overrasket  Jeg havde stor hjælp af varme bade, massage og et håndklæde rigtig STRAMT bundet rundt om brysterne!

Tak! Det er rart at vide, så man kan være forberedt!! Og tak for termokandetippet, det var også godt!

Jeg må se hvad der virker bedst for os, men det er rart ikke selv at skulle udtænke mulighederne

Anmeld

10. juni 2011

AnneBJ

jeg tror aktiveringen består i, at du skal putte den i en gryde kogende vand, og derefter virker den, ved at du trykker på en knap på den... Jeg har lige bestilt en

Anmeld

10. juni 2011

Elvers

Hold op, hvor er det dejligt med et indlæg fra en Anne, der lyder glad og selvsikker Super godt valg, når du har det sådan med amningen... kan helt sikkert godt følge dig i følelserne omkring amningen - at det bliver for babys skyld og ikke ikke så meget sin egen...

Håber Felix meget snart er sit gamle jeg

Anmeld

10. juni 2011

Rødhætte

AnneBJ skriver:

jeg tror aktiveringen består i, at du skal putte den i en gryde kogende vand, og derefter virker den, ved at du trykker på en knap på den... Jeg har lige bestilt en

Den ser godt nok også smart ud. Jeg overvejer også lige om man skulle købe sådan en. Minus ved en termoflaske er at den fylder meget og vejer en del, så måske denne smart varmer kunne være et alternativ

Du må lige skrive hvad du synes om den når du får den i brug

Anmeld

10. juni 2011

Lilje82

Så dejligt at høre Anne. En god mor ved altis hvad der er bedst for sit barn og træffer derfra sine beslutninger og defor er jeg slet ikke i tvivl om at det er det bedste for både dig og lille Felix

Man skal ikke amme for enhver pris og man er bestemt ikke en dårligere mor af den grund, man har netop gjort det der er bedst for sit barn.

Termokanden med kogende vand bruger vi også når vi er på tur, jeg har dog bare lidt kold vand i flaskerne og hælder så kogende vand i til temperaturen passer (bruger både avent og mam flasker) og sidste nævnte tager en krig at varme op i vandbad

Må jeg spørge hvorfor sp ikke anbefaler at du laver flasker til et helt døgn? Han er da 2 mdr.

Anmeld

10. juni 2011

AnneBJ

Lilje82 skriver:

Så dejligt at høre Anne. En god mor ved altis hvad der er bedst for sit barn og træffer derfra sine beslutninger og defor er jeg slet ikke i tvivl om at det er det bedste for både dig og lille Felix

Man skal ikke amme for enhver pris og man er bestemt ikke en dårligere mor af den grund, man har netop gjort det der er bedst for sit barn.

Termokanden med kogende vand bruger vi også når vi er på tur, jeg har dog bare lidt kold vand i flaskerne og hælder så kogende vand i til temperaturen passer (bruger både avent og mam flasker) og sidste nævnte tager en krig at varme op i vandbad

Må jeg spørge hvorfor sp ikke anbefaler at du laver flasker til et helt døgn? Han er da 2 mdr.

Det ved jeg ikke... Altså jeg må gerne lave vand til et døgn, men ikke blande det...

Jeg har købt den der varmedims, for vi bruger MAM flasker, og kunne godt forestille mig de er længe om at blive varme, pga. bunden.. 

Anmeld

10. juni 2011

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Den ser godt nok også smart ud. Jeg overvejer også lige om man skulle købe sådan en. Minus ved en termoflaske er at den fylder meget og vejer en del, så måske denne smart varmer kunne være et alternativ

Du må lige skrive hvad du synes om den når du får den i brug

Det skal jeg nok!

Anmeld

10. juni 2011

AnneBJ

Elvers skriver:

Hold op, hvor er det dejligt med et indlæg fra en Anne, der lyder glad og selvsikker Super godt valg, når du har det sådan med amningen... kan helt sikkert godt følge dig i følelserne omkring amningen - at det bliver for babys skyld og ikke ikke så meget sin egen...

Håber Felix meget snart er sit gamle jeg

lige præcis Laura, og det var begyndt at gå ud over alt andet - sover han nu nok, osv...

Han er der så godt som, og det SKØNT! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.