efter jeg gik fra mine børns far havde jeg nogen tanker og ideer om hvordan jeg ville være hvis jeg mødte en mand der allerede havde børn.
jeg tænkte at jeg skulle passe på med hvor meget jeg blandede mig, gå stille med dørene fordi der netop sidder en mor i den anden ende som måske kan have det lidt svært med at der pludselig komme en anden kvinde ind på livet af hendes børn.
børnenes far mødte den her kvinde som bare tramper igennem og næsten overtager min moderrolle fuldstændig. hun er herinde på baby.dk og har oprettet flere emner hvor hun ligger billeder ud af mine børn og siger det er hendes.
i begyndelsen da hun kom ind i børnenes liv endte det med at børnene kom hjem til mig og stod som et spørgsmålstegn for jeg var jo ikke deres rigtige mor
ja det kom fra deres mund at hun havde sagt at jeg var ikke en rigtig mor fordi at min mave blevet skåret op da de skulle ud og hendes baby var kommet ud igennem tissekonen så hun var deres rigtige mor 
jeg har oprettet flere debatter hvor jeg har været så frustreret over den måde hun har været på, og nu blive jeg nød til at gøre det igen.
jeg fandt lige en debat hun har oprettet hvor hun viser sin baby og mine børn frem igen og læggér det ud som om det er hendes børn
jeg bliver bare så ked af det.
https://www.baby.dk/debat/104498pi1/boern-01-aar/mine-laekre-unger3.aspx
Anmeld