når man bliver bonusforældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

kiwilouise

efter jeg gik fra mine børns far havde jeg nogen tanker og ideer om hvordan jeg ville være hvis jeg mødte en mand der allerede havde børn.

jeg tænkte at jeg skulle passe på med hvor meget jeg blandede mig, gå stille med dørene fordi der netop sidder en mor i den anden ende som måske kan have det lidt svært med at der pludselig komme en anden kvinde ind på livet af hendes børn.

børnenes far mødte den her kvinde som bare tramper igennem og næsten overtager min moderrolle fuldstændig. hun er herinde på baby.dk og har oprettet flere emner hvor hun ligger billeder ud af mine børn og siger det er hendes.

i begyndelsen da hun kom ind i børnenes liv endte det med at børnene kom hjem til mig og stod som et spørgsmålstegn for jeg var jo ikke deres rigtige mor  ja det kom fra deres mund at hun havde sagt at jeg var ikke en rigtig mor fordi at min mave blevet skåret op da de skulle ud og hendes baby var kommet ud igennem tissekonen så hun var deres rigtige mor

jeg har oprettet flere debatter hvor jeg har været så frustreret over den måde hun har været på, og nu blive jeg nød til at gøre det igen.

jeg fandt lige en debat hun har oprettet hvor hun viser sin baby og mine børn frem igen og læggér det ud som om det er hendes børn  jeg bliver bare så ked af det.

https://www.baby.dk/debat/104498pi1/boern-01-aar/mine-laekre-unger3.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

FruHolm <3

kiwilouise skriver:

efter jeg gik fra mine børns far havde jeg nogen tanker og ideer om hvordan jeg ville være hvis jeg mødte en mand der allerede havde børn.

jeg tænkte at jeg skulle passe på med hvor meget jeg blandede mig, gå stille med dørene fordi der netop sidder en mor i den anden ende som måske kan have det lidt svært med at der pludselig komme en anden kvinde ind på livet af hendes børn.

børnenes far mødte den her kvinde som bare tramper igennem og næsten overtager min moderrolle fuldstændig. hun er herinde på baby.dk og har oprettet flere emner hvor hun ligger billeder ud af mine børn og siger det er hendes.

i begyndelsen da hun kom ind i børnenes liv endte det med at børnene kom hjem til mig og stod som et spørgsmålstegn for jeg var jo ikke deres rigtige mor  ja det kom fra deres mund at hun havde sagt at jeg var ikke en rigtig mor fordi at min mave blevet skåret op da de skulle ud og hendes baby var kommet ud igennem tissekonen så hun var deres rigtige mor

jeg har oprettet flere debatter hvor jeg har været så frustreret over den måde hun har været på, og nu blive jeg nød til at gøre det igen.

jeg fandt lige en debat hun har oprettet hvor hun viser sin baby og mine børn frem igen og læggér det ud som om det er hendes børn  jeg bliver bare så ked af det.

puha, det havde jeg godt nok ikk fundet mig i

tror du skal tage en seriøs snak med dem, for hvis de er sådan så tror jeg at jeg ville slæbe dem i statsforvaltningen, og desuden må hun ikk lægge billeder på nettet uden samtykke fra dig af !

med hensyn til dine børn, så vis dem deres navne/dåbsattest for der står at det er dig der er deres mor

lige en  herfra en der ikk ville kunne styre sit temperement

Anmeld

10. juni 2011

kiwilouise

MinBabyOscar <3 skriver:

puha, det havde jeg godt nok ikk fundet mig i

tror du skal tage en seriøs snak med dem, for hvis de er sådan så tror jeg at jeg ville slæbe dem i statsforvaltningen, og desuden må hun ikk lægge billeder på nettet uden samtykke fra dig af !

med hensyn til dine børn, så vis dem deres navne/dåbsattest for der står at det er dig der er deres mor

lige en  herfra en der ikk ville kunne styre sit temperement

da mig og faren har fælles forældemyndighed kan hun godt tror jeg med hans samtykke

jeg har prøvet at snakke med dem men hun er så ligeglad  

Anmeld

10. juni 2011

FruHolm <3

kiwilouise skriver:

da mig og faren har fælles forældemyndighed kan hun godt tror jeg med hans samtykke

mener ikk hun må hvis du ikke vil have det, synes du skal høre statsforvaltning eller familierådgivning hvordan du skal forholde dig når hun både overfor børn og alle andre prøver at tage din rolle som mor og nærmest prøver at skubbe dig ud af billedet

Anmeld

10. juni 2011

kiwilouise

MinBabyOscar <3 skriver:

mener ikk hun må hvis du ikke vil have det, synes du skal høre statsforvaltning eller familierådgivning hvordan du skal forholde dig når hun både overfor børn og alle andre prøver at tage din rolle som mor og nærmest prøver at skubbe dig ud af billedet

har været på statsforvaltningen efter hun fik hentet mine børn i børnehaven uden jeg vidste noget. men det proces tager jo 100 år

Anmeld

10. juni 2011

FruHolm <3

kiwilouise skriver:

har været på statsforvaltningen efter hun fik hentet mine børn i børnehaven uden jeg vidste noget. men det proces tager jo 100 år

så ville jeg køre sagen i statsforvaltningen og holde dem hjemme indtil da og så forklare bh at du har startet en sag op og de ikk må hente dem , der må være noget at gøre

Anmeld

10. juni 2011

tazz

Synes den er lidt svær.

Jeg har også lige lagt billeder ud af mine papunger - uden deres mors samtykke. Og kaldt dem 'mine'. Det mener jeg, at jeg har ret til, da vi har bopælsretten, og det er mig og deres far som er deres primære omsorgspersoner. Jeg tager også til forældremøder på deres skole, hvis deres far ikke kan.

Som papmor får man også mange tæsk, hvis man ikke elsker børnene som sine egne, men man må ikke sige 'mine børn'. Det er et minefelt uden lige!

Anmeld

10. juni 2011

kiwilouise

MinBabyOscar <3 skriver:

så ville jeg køre sagen i statsforvaltningen og holde dem hjemme indtil da og så forklare bh at du har startet en sag op og de ikk må hente dem , der må være noget at gøre

vi har allerede været i statsforvaltningen 1 gang før hvor vi fik sat dage på hvonår han måtte have dem. han har dem nu fra torsdag til mandag så jeg kan ikke udelukke dem fra børnehaven.

Anmeld

10. juni 2011

sophiemy

Jeg tror desværre du har ret i at hun godt må. Ikke desto mindre er det ikke særligt sympatisk og hvis jeg var dig ville jeg bringe det på banen i statforvaltningen. De gør jo ikke konflikten mindre ved at opføre sig på den måde, når du har gjort opmærksom på at det er ubehageligt - og det skal både de og statsforvaltningen gøres opmærksomme på.

Ville derudover bare sende dig mine tanker. Det kan ikke være sjovt at stå i for hverken dig eller børnene. Det er jo altid dejligt når den nye kæreste er glad for børnene (ingen tvivl om det). Men hvis det fortælles til børnene at du ikke er deres mor (eller de på anden måde skal tage stilling til loyalitet/ophav) - så er der jo et KÆMPE problem. Det problem kan og skal du tage op i statsforvaltningen, og hvis du har beviser på det, så tror jeg det vil betyde noget for din sag.

Anmeld

10. juni 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
kiwilouise skriver:

Du ved efterhånden godt at du ikke må omtale andre brugere herinde på den måde som du gør.
Tag jeres problemer i PB, og lad være med at føre jeres uvenskab herind i den almene debat.

Er der noget vedrørende en anden bruger, du er utilfreds med, så anmeld det til staff.

Tråden bliver hermed låst.

Sussie Thyssen

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.