Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da køber er sprunget fra sættes disse bukser tilsalg igen.....
Bukserne er lavet i 100 % bomuldstof med ribkant.
Perfekt til denne årstid....
Pris pr stk 100 pp ( 13 kr )
Syet på overlocker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stjernebukser str 86/92
Lavet i jersey stof med ribkant
100 pp
2 par mere str 86/92
bullerbassen skriver: 2 par mere str 86/92
Har du ikke disse to i 68/74? Eller kan lave dem? Jeg købte to af dig for noget tid siden.. men synes de blevet for små.. min lille mus vokser helt vild i længden Men synes de er SÅÅÅÅ søde..
Den lykkelige skriver: Har du ikke disse to i 68/74? Eller kan lave dem? Jeg købte to af dig for noget tid siden.. men synes de blevet for små.. min lille mus vokser helt vild i længden Men synes de er SÅÅÅÅ søde..
Hej Igen
Kan godt huske du har købt men kan ikke huske lige hvordan de så ud... Har hvis ingen str 68/74 lige nu men de kan jo laves
Jo forresten har disse i str 68/74
Har også fået lidt mere nyt stof - så jeg kan sagtens lave til dig i dem du ønsker
Du kan evt kikke i mine album - men kan sagtens lave de 2 til dig
bullerbassen skriver: Du kan evt kikke i mine album - men kan sagtens lave de 2 til dig
perfekt.. Hvilket stof har du liggende?
Den lykkelige skriver: perfekt.. Hvilket stof har du liggende?
bullerbassen skriver: Hej mener jeg har lagt dem ind i mine album. Der er også de typer bukser jeg har lavet. Så tá et kik om der er nået du kan bruge. Har ikke mulighed for at lægge dem i tråden før om nogle dage. Er indlagt på sygehuset. Skriver fra telefonen
Hej mener jeg har lagt dem ind i mine album. Der er også de typer bukser jeg har lavet. Så tá et kik om der er nået du kan bruge. Har ikke mulighed for at lægge dem i tråden før om nogle dage. Er indlagt på sygehuset. Skriver fra telefonen
Lder ikke rart med indlæggelse.. Vil gerne købe et ugle stof på billed 2 i albummet og det blomster stof på billed 4..Men bare når du er kommet hjem igen og kan.. haster ikke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128