Hair extensions

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hot ot Not

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

535 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. november 2008

Nadi

Nu vi snakkede hår før, hva synes I så om at få sat ekstra hår på??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Plysbjørnen

Det er da bare helt okay, at folk de gør det... Jeg føler så ikke rigtigt behovet for det... Men det er jo nok bare mig!!

Anmeld

26. november 2008

linemus

Altså jeg mangler lidt en svarmulighed, der hedder "er ligeglad". Altså jeg synes ikke det er grimt, men jeg falder heller ikke på næsen, hvis jeg ser det. Det er da sådan okay. Men nu har jeg heller ikke den vilde interesse for hår

Anmeld

27. november 2008

Marco2

Har egentligt ikke tænkt over det, men min første indskydelse da jeg så spørgsmålet var at det ser åndsvagt ud. Men det er jo ikke noget jeg har tænkt over før, så jeg er nok i bund og grund, som Line, ligeglad...

Men vi er jo forskellige. Jeg er heller ikke til siliconepatter og kunstige negle. Jeg er nok mere en "nature"-girl...

AG - som ser ud som jeg gør au naturel.

Anmeld

27. november 2008

Kaufie

Går vist heller ikke så meget op i hår, at det er noget jeg har en holdning til..... Har været kort-håret 90% af mit liv....

Mette - holdningsløs..??...

Anmeld

27. november 2008

Helle30

Jeg synes, folk skal gøre dét for dem selv, som de har lyst til for at pleje deres udseende og selvværd.
Extensions, permanent makeup, botox, implantater, lakstøvler, lyse striber i håret, smykker, cykelstativbukser, pircinger, tatoos eller en fedtsugning.
Så længe de selv betaler og i øvrigt opfører sig ordentligt, så synes jeg, det er helt i orden.
Jeg synes, vi skal glæde os over, at moden og mulighederne er så mangfoldige i dag.
Jeg går ud fra, at extensions findes i mange kvaliteter, og så må man jo selv afgøre, om det skal være en billig, hurtig og kunstig løsning - eller en tidskrævende, dyr og naturtro én. - Præcis som med tatoer, tøj og smykker.

- Helle, som vist ikke har brug for extensions, men som savner sit farvede, røde hår.

Anmeld

27. november 2008

bette

please lad være med at få de der klips on.. damn det ser såååååå lamt ud..

ellers synes jeg det er meget pænt, hvis det vel og mærke ser naturligt ud.
kunne godt tænke mig det selv.. men vil helst have mit eget hår så langt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.