Farvel for nu baby.dk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Isabella_mor

ej. det er jeg ked af at høre at du forlader os...  

jeg håber at i i fremtiden bliver gift og at drengene vokser op og bliver søde dejlige drenge som deres mor er en dejlig kvinde

jeg har nydt at læse dine indlæg og se billeder af jer..

lykke til i fremtiden og forhåbentlig et frieri  

XO XO..  

Isabellamor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Lou87

Buuuhuuu... !!
Men med jobstart (og stress over det!) rundt om hjørnet selv forstår jeg det godt... Tror heller ikk der bliver meget overskud herfra når jeg er hjemme.
Og det er super fint man li (når man er set ofte herinde) melder ud man er væk, så vi ikk bekymrer os hihi.

Og så er det vel mere et vi ses, end farvel...
Ha det godt så længe og håber det er kirkeklokke-hemmeligheder du gemmer på til november...

Anmeld

10. juni 2011

quar20

Malene84 skriver:

Hej tøser,

Ville ikke smutte uden et pænt farvel. Så lader denne stå et par dage, så ingen undrer sig over jeg bare smutter

I har betydet en verden for mig, med alt jeres opbakning igennem min graviditet, barsel, tvprogram, manglende frieri  og mega, mega ros til drengene... og meget mere...

Men jeg føler ikke et overskud længere til at bruge tid på baby.dk  og har hele tiden gået ind for at være aktiv på dette skønne forum, og hjælpe og støtte andre. Det har jeg ikke længere tid til

Jeg vender helt sikkert tilbage med en ny og frisk profil en dag (tænker at jeg især må opdatere efter en speciel dag i november

Hav det godt alle sammen...

Vi skrives ved... mega møs fra mig og mine drenge  (lige de sidste billeder fra os... for denne gang)

ARH GUD søde det havde jeg ikke lige set komme - men GODT jeg har dig på face så vi stadig kan dyrke hinanden lækre drengebørn

MEGA mange MYS og knus og kram fra

GASSUM

Anmeld

10. juni 2011

lucas<3

Malene84 skriver:

Hej tøser,

Ville ikke smutte uden et pænt farvel. Så lader denne stå et par dage, så ingen undrer sig over jeg bare smutter

I har betydet en verden for mig, med alt jeres opbakning igennem min graviditet, barsel, tvprogram, manglende frieri  og mega, mega ros til drengene... og meget mere...

Men jeg føler ikke et overskud længere til at bruge tid på baby.dk  og har hele tiden gået ind for at være aktiv på dette skønne forum, og hjælpe og støtte andre. Det har jeg ikke længere tid til

Jeg vender helt sikkert tilbage med en ny og frisk profil en dag (tænker at jeg især må opdatere efter en speciel dag i november

Hav det godt alle sammen...

Vi skrives ved... mega møs fra mig og mine drenge  (lige de sidste billeder fra os... for denne gang)

Held og lykke, Vi ses jo nok når du kommer tilbage.. Skal i giftes, 11-11/11 ?

Anmeld

10. juni 2011

Malene84

lucas<3 skriver:

Held og lykke, Vi ses jo nok når du kommer tilbage.. Skal i giftes, 11-11/11 ?

Anmeld

10. juni 2011

lucas<3

Malene84 skriver:

Anmeld

10. juni 2011

Diana...

Ej Malene. Men forstår dig godt. Er bare glad for jeg kan følge dig et andet sted 

Held og Lykke med det hele og tillykke med det nye job 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.