Salg af diverse! Forskellige Neglelak, taske, parfume :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.239 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Frøken J.

Mere salg ifm. flytningen! Byd hurtigt, vil gerne af med det

Parfumen er Red Delicious fra DKNY, kun et par sprøjt er brugt Sælges fordi jeg har en anden favoritparfume Byd.

Neglelak af forskellige mærker. De fleste kun brugt et par gange, flere af dem aldrig brugt. Sælges fordi jeg har ALT for mange lakker i de nuancer. Hehe. Byd. SOLGT

Taske med guldpalietter. Sælges super billigt, da den er gået i stykker indeni. Sælges for en 10'er. Kan evt. købes sammen med noget andet - se evt. mine andre salgsannoncer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Mutti2B

Frøken J. skriver:

Mere salg ifm. flytningen! Byd hurtigt, vil gerne af med det

Parfumen er Red Delicious fra DKNY, kun et par sprøjt er brugt Sælges fordi jeg har en anden favoritparfume Byd.

Neglelak af forskellige mærker. De fleste kun brugt et par gange, flere af dem aldrig brugt. Sælges fordi jeg har ALT for mange lakker i de nuancer. Hehe. Byd.

Taske med guldpalietter. Sælges super billigt, da den er gået i stykker indeni. Sælges for en 10'er. Kan evt. købes sammen med noget andet - se evt. mine andre salgsannoncer

Jeg skal ikke ha flere tasker men den er da for fed. Hvad vil den koste at sende i porto

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Mutti2B skriver:

Jeg skal ikke ha flere tasker men den er da for fed. Hvad vil den koste at sende i porto

Den er nemlig fin, men går aldrig rigtig i byen og sådan, så har ikke så meget anledning til at bruge den. 

Vil tro den kan sendes for en 25 kroner max, hvis den sendes som brev  

Anmeld

9. juni 2011

nattergalen

Hejsa hvad skal du have for neglelakne? De to små lila og er det grøn el blå? Gerne hvilket mærke også? Og hvor længe du har haft dem?

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Hejsa hvad skal du have for neglelakne? De to små lila og er det grøn el blå? Gerne hvilket mærke også? Og hvor længe du har haft dem?

De to små med hvid låg der ligger sammen er fra H&M, en lilla og en grøn. Der er sådan en skinnende effekt i - købt sidst på sommeren sidste år. Grøn aldrig brugt, lilla brugt én gang.

Er ikke sikker på hvilken anden lilla du mener. Der er en fra Nivea (øverste række nr. 3 fra venstre) - 1 år gammel. Brugt et par gange

Så er der en lilla fra Gosh nederste række nr. 3 fra venstre. Købt i vinters, kun brugt et par gange

Kom med et bud, de skal bare væk, så jeg er ret large  

Anmeld

9. juni 2011

Mutti2B

Frøken J. skriver:

Den er nemlig fin, men går aldrig rigtig i byen og sådan, så har ikke så meget anledning til at bruge den. 

Vil tro den kan sendes for en 25 kroner max, hvis den sendes som brev  

Jeg tænker lige over det så du behøver ikke at holde den tilbage til mig hvis der er andre der er interesseret

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Mutti2B skriver:

Jeg tænker lige over det så du behøver ikke at holde den tilbage til mig hvis der er andre der er interesseret

Det er bare i orden du  

Anmeld

9. juni 2011

nattergalen

Frøken J. skriver:

De to små med hvid låg der ligger sammen er fra H&M, en lilla og en grøn. Der er sådan en skinnende effekt i - købt sidst på sommeren sidste år. Grøn aldrig brugt, lilla brugt én gang.

Er ikke sikker på hvilken anden lilla du mener. Der er en fra Nivea (øverste række nr. 3 fra venstre) - 1 år gammel. Brugt et par gange

Så er der en lilla fra Gosh nederste række nr. 3 fra venstre. Købt i vinters, kun brugt et par gange

Kom med et bud, de skal bare væk, så jeg er ret large  

Jeg har intet at bygge mit bud på, så du siger bare fra hvis det er for lavt.. Men hvad siger du til 20 kr for de to små fra H&M??

Anmeld

9. juni 2011

nattergalen

El hvad siger du til 100 kr for dem alle? 

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

nattergalen skriver:

El hvad siger du til 100 kr for dem alle? 

100 for alle (altså ALLE alle, ikke?) 

Hvad med 100 + vi deler porto? Porto bliver enten 40 som b-post alm. brev eller 46 som a-post alm. brev De vejer 512 gram til sammen nemlig.

Så enten 120 eller 123

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.