Hvad synes i piger har et spg til syprojekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

piadas

Multebær skriver:

Jeg bruger bare en stofble - er ret utjekket hvad pusleudstyr angår

Hæhæ, jeg må blankt indrømme, at jeg faktisk heller ikke ved, hvad Maria snakker om!

Da jeg læste indlægget, var jeg ved at forestille mig, hvordan det evt. kunne se ud, men droppede det igen, for jeg en slags liggeunderlag med lommer i virker upraktisk i mit hoved, men måske fordi jeg ikke ved, hvordan det hænger sammen!

Meeen en stofble - det ved man da hvad er, så jeg er med dig. Men derfor vil jeg stadig RIGTIG gerne se billeder af det færdige resultat - det kan jo være, man kan blive inspireret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Hæhæ, jeg må blankt indrømme, at jeg faktisk heller ikke ved, hvad Maria snakker om!

Da jeg læste indlægget, var jeg ved at forestille mig, hvordan det evt. kunne se ud, men droppede det igen, for jeg en slags liggeunderlag med lommer i virker upraktisk i mit hoved, men måske fordi jeg ikke ved, hvordan det hænger sammen!

Meeen en stofble - det ved man da hvad er, så jeg er med dig. Men derfor vil jeg stadig RIGTIG gerne se billeder af det færdige resultat - det kan jo være, man kan blive inspireret!

Mon ikke Maria mener sådan nogle her:

Med lommer - det hvide er puslestykket, og det mørke lommer. Lommestykker kan foldes ind over midten, og så ruller man hele herligheden og det fylder ingenting

Uden lommer

Anmeld

11. juni 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Mon ikke Maria mener sådan nogle her:

Med lommer - det hvide er puslestykket, og det mørke lommer. Lommestykker kan foldes ind over midten, og så ruller man hele herligheden og det fylder ingenting

Uden lommer

Nåååå! Tak, Anne!

Anmeld

12. juni 2011

Maria-s

Hej piger......  Ja altså det er ikke af jer jeg hæver øjnbrynet. -Det er af min overlocker!!!

( https://www.baby.dk/debat/114761pi1/kreativ/anbefal-en-overlocker.aspx&nbsp

Det lort!

Så altså det kan godt være at det ikke når at blive færdigt her i weekenden (har også haft gæster hele dagen i dag) altså pusleunderlaget. Ikke at jeg skal bruge en overlocker super meget til et underlag, så det burde nok kunne lykkeds, men ja igen:.... LORTEMASKINE ALTSÅ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.