Kun pusleunderlag! Jeg har ledt og ledt, men har synes de var enten for grimme i stoffet eller for dyre (f.eks de super lækre fra supercarla.dk) Jeg leder efter et pusleunderlag som skal kunne flg:
Rulles/foldes sammen så det ikke fylder meget og ikke folder sig ud nede i tasken.
Skal være så stort at Richard fra hoved til numse kan ligge på det, og ikke rammer "klamme" puslemadsrasser i ex. Ikea, off. toiletter osv. Det behøver ikke at dække ned til benene da de jo alligevel altid er op i luften. Men det skal alligevel være langt nok til at han kan ligge på det i god tid endnu!
Uden lommer osv. Jeg har de ting i pusletasken som jeg skal bruge! Muligvis med en lomme som man kunne folde pusleunderlaget ned i? Altså lidt ligesom når man folder sokkerne sammen? Så det ligsom efter brug kunne lægges sammen og så "foldes" ned i egen lomme? Så er der også styr på evt. gris på underlaget ikke kommer ud i tasken osv!
Så skal det kunne vaskes. Jeg tænker at noget småt-mønstret eller evt. ensfarvet og så med en flot kontrastfarve som kantbånd eller lign kunne være super? Jeg er ikke alt for meget til børnemotiver!
Anmeld