Hvad synes i piger har et spg til syprojekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: pulsetæppe til pusletasken Skal det være med lommer til bleer mv. eller bare med plads til at pulse på? Har selv et med lommer i, men synes faktisk ikke jeg bruger dem så meget, da jeg alligevel altid har pusletasken med, med ekstra bleer, vådservietter, ekstra tøj mv. Men hvad synes I?? :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.550 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Maria-s

Hej piger!

Ja går jo og fundere over en masse syprojekter og her er jeg lige kørt lidt fast i det ang. pusleunderlag. FORDI

JEg synes jo dem med lommer ser så fine ud og har også lavet sådan et til mig selv, men jeg bruger bare ikke lommerne særlig tit, da jeg alligevel ikke kan have alle tingene i det alligevel og hvis det skulle være så stort så man kunne det, ja så ville det jo blive KÆMPE og ikke særlig praktisk, så hvad synes I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Mettemus

Uden lommer, for man har alligevel tasken med og aldrig pusletæppet alene. Jeg bruger kun sådan et tyndt underlag, og synes det er rart at det fylder så lidt som muligt i tasken, der alligevel nok skal blive fyldt godt op med alt muligt

Anmeld

9. juni 2011

Mettemus

Jeg tænker mere at det er vigtigt at det er vaskevenligt - altså helst fra 60 grader og gerne 90, da det er ret sandsynligt at der vil være afføringsrester på? Derfor ikke alt for kulørt så det farver alt det andet det bliver vasket ved?

Anmeld

9. juni 2011

AnneBJ

Ganz enig med Mette, i begge dele!

Anmeld

9. juni 2011

DK

Kun pusleunderlag! Jeg har ledt og ledt, men har synes de var enten for grimme i stoffet eller for dyre (f.eks de super lækre fra supercarla.dk) Jeg leder efter et pusleunderlag som skal kunne flg:

Rulles/foldes sammen så det ikke fylder meget og ikke folder sig ud nede i tasken.

Skal være så stort at Richard fra hoved til numse kan ligge på det, og ikke rammer "klamme" puslemadsrasser i ex. Ikea, off. toiletter osv.  Det behøver ikke at dække ned til benene da de jo alligevel altid er op i luften. Men det skal alligevel være langt nok til at han kan ligge på det i god tid endnu!

Uden lommer osv. Jeg har de ting i pusletasken som jeg skal bruge! Muligvis med en lomme som man kunne folde pusleunderlaget ned i? Altså lidt ligesom når man folder sokkerne sammen? Så det ligsom efter brug kunne lægges sammen og så "foldes" ned i egen lomme? Så er der også styr på evt. gris på underlaget ikke kommer ud i tasken osv!

Så skal det kunne vaskes. Jeg tænker at noget småt-mønstret eller evt. ensfarvet og så med en flot kontrastfarve som kantbånd eller lign kunne være super? Jeg er ikke alt for meget til børnemotiver!

Anmeld

9. juni 2011

Sofia

Jeg har et pusleunderlag med lommer i - og jeg er glad for lommerne fordi jeg har mine bleer deri, så bliver de ikke snuskede ved at ligge i selve tasken! Og så har jeg en blepose i en af lommerne også. Men jeg er glad for at mit har voksdug på den ene side og så at det kan foldes sammen og bindes med et fint bånd så det fylder ingenting!

Anmeld

9. juni 2011

L-Mortil3

UDEN lommer

ELSKER mit, der fulgte med Gaia og Ko tasken, fylder minimalt, og er alligevel stort nok til at Milan (og Liam for den sags skyld) ikke kommer i berøring med uhygieiniske pusleanordninger i div. supermarkeder m.m.m.

Anmeld

10. juni 2011

Maria-s

TUSINDE TAK for jeres SUPER tilbagemeldinger!! Jeg går igang med projekt pusleunderlag i morgen og vender forhåbentlig tilbage med billeder i weekenden!

Jeg bruger altid phatlatfri-tisseunderlag til liggesiden, det kan nemlig vaskes ved 60 grader (Voksdug eller "alm." tisseunderlag er godt nok billigere, men der kan man bare ikke få en garanti for at det ikke indeholder skadelige blødgørende phalater....)

PS: er ved at sy det søøøødste sommerbukser, så dem kommer der nok også lige et billede med af

Anmeld

10. juni 2011

Maria-s

DK skriver:

Kun pusleunderlag! Jeg har ledt og ledt, men har synes de var enten for grimme i stoffet eller for dyre (f.eks de super lækre fra supercarla.dk) Jeg leder efter et pusleunderlag som skal kunne flg:

Rulles/foldes sammen så det ikke fylder meget og ikke folder sig ud nede i tasken.

Skal være så stort at Richard fra hoved til numse kan ligge på det, og ikke rammer "klamme" puslemadsrasser i ex. Ikea, off. toiletter osv.  Det behøver ikke at dække ned til benene da de jo alligevel altid er op i luften. Men det skal alligevel være langt nok til at han kan ligge på det i god tid endnu!

Uden lommer osv. Jeg har de ting i pusletasken som jeg skal bruge! Muligvis med en lomme som man kunne folde pusleunderlaget ned i? Altså lidt ligesom når man folder sokkerne sammen? Så det ligsom efter brug kunne lægges sammen og så "foldes" ned i egen lomme? Så er der også styr på evt. gris på underlaget ikke kommer ud i tasken osv!

Så skal det kunne vaskes. Jeg tænker at noget småt-mønstret eller evt. ensfarvet og så med en flot kontrastfarve som kantbånd eller lign kunne være super? Jeg er ikke alt for meget til børnemotiver!

Anmeld

11. juni 2011

Multebær

Jeg bruger bare en stofble - er ret utjekket hvad pusleudstyr angår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.