Lillepigens hule 17+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Kvalmen og opkasten er der hver dag, og nogle dage mere end andre... Så det svinger meget... Med Julie var det nøjagtig det samme helt frem til fødslen...  Både lægen og Jm siger at det godt kan tyde på at jeg skal døje med det frem til fødslen... Det er det hele værd i sidste ende.. Men nogle trælse gener at døje med... 

Det virker til at hun glæder sig rigtig meget... Smed en video herinde i en tråd forleden dag, hvor hun lytter og mærker lillesøster, det bruger hun meget tid på... 

Jeg havde det også selv sådan, glædet mig helt vildt til da jeg nåede halvvejs... 

Øv hvor træls.. Håber der er flere gode dage, end dårlige! Det må være hårdt at have det sådan.. Er glad for at jeg "kun" har bækkenløsning. Det kan jeg lidt bedre styre, end man kan med kvalme.

Nååårh hvor sødt Den må jeg lige finde og se

Ja, det er lidt stort at kunne sige, at jeg er halvvejs. Det glæder jeg mig til. Men nok mest fordi jeg skal til MD når jeg er 19+6. Sånårjeg er 20+0 så er jeg sikker på, at min lille pige er helt ok og lige som hun skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Øv hvor træls.. Håber der er flere gode dage, end dårlige! Det må være hårdt at have det sådan.. Er glad for at jeg "kun" har bækkenløsning. Det kan jeg lidt bedre styre, end man kan med kvalme.

Nååårh hvor sødt Den må jeg lige finde og se

Ja, det er lidt stort at kunne sige, at jeg er halvvejs. Det glæder jeg mig til. Men nok mest fordi jeg skal til MD når jeg er 19+6. Sånårjeg er 20+0 så er jeg sikker på, at min lille pige er helt ok og lige som hun skal være

Jeg har så begyndende bækkenløsning...  Lægen sagde til mig i Torsdags, hvis jeg forholder mig rimelig meget i ro, kan jeg godt være meget heldig med at det ikke udvikler sig yderligere... Så jeg holder mig enormt meget i ro.. Så meget så muligt... 

Jeg skulle så kontakte lægen når smerterne går ned under knæene, hvis de når at gøre det... Så skal jeg kigges på... Håber ikke det når så langt.. 

Jaaa synes da lige du skal se den, du kan se den under min sidste oprettede tråde... 

Ja jeg er da ret sikker på din pige er helt som hun skal være... 

Anmeld

14. juni 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Her er min mave fra i foregårs

Synes den er blevet lidt større siden sidst.. Den fylder i hvert fald godt efterhånden. Men det er bare dejligt, at hun har så meget plads at boltre sig på den lille

Den er virkelig flot! Man kan tydeligt se, at det er en dejlig gravid mave  

Anmeld

14. juni 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Jeg har så begyndende bækkenløsning...  Lægen sagde til mig i Torsdags, hvis jeg forholder mig rimelig meget i ro, kan jeg godt være meget heldig med at det ikke udvikler sig yderligere... Så jeg holder mig enormt meget i ro.. Så meget så muligt... 

Jeg skulle så kontakte lægen når smerterne går ned under knæene, hvis de når at gøre det... Så skal jeg kigges på... Håber ikke det når så langt.. 

Jaaa synes da lige du skal se den, du kan se den under min sidste oprettede tråde... 

Ja jeg er da ret sikker på din pige er helt som hun skal være... 

Neej - hvor er det da bare træls! Ja, forhold du dig så meget i ro som du overhovedet kan! For det er bare noget lort hvis du også skal døje med det.. Du han nok i kvalmen hehe.

Ja, jeg finder den lige

Håber jeg også hun er ! Er jeg temmelig sikker på, at hun er, men jeg får alligevel tankerne om at hun ikke er engang i mellem.. Men sådan er det vel at være gravid. Man kan altid bekymre sig om et eller andet

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Neej - hvor er det da bare træls! Ja, forhold du dig så meget i ro som du overhovedet kan! For det er bare noget lort hvis du også skal døje med det.. Du han nok i kvalmen hehe.

Ja, jeg finder den lige

Håber jeg også hun er ! Er jeg temmelig sikker på, at hun er, men jeg får alligevel tankerne om at hun ikke er engang i mellem.. Men sådan er det vel at være gravid. Man kan altid bekymre sig om et eller andet

Du kan lige tro jeg holder mig mega meget i ro, skal ikke nyde mere af alt det besvær... 

Det eneste jeg laver herhjemme, er mad, ligger tøj sammen og sidder på skammel når vaskemaskinen skal fyldes og tømmes...  Så man kan vidst godt sige jeg ellers holder mig i ro så meget jeg kan... 

Jeg bekymre mig også om forskellige ting engang imellem, tror det er meget normal... 

Anmeld

14. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Den er virkelig flot! Man kan tydeligt se, at det er en dejlig gravid mave  

Ja, det kan man heldigvis Jeg kan dog selv få den der følelse - æw, hvorfor ser jeg tyk ud, og ikke gravid.. Men det er nok bare sådan det er, når en mave pludselig vokser. Og man jo normalt kæmpede for at holde den inde

Glæder mig til den vokser lidt længer op Så den går helt op til mine ribben

Anmeld

14. juni 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Ja, det kan man heldigvis Jeg kan dog selv få den der følelse - æw, hvorfor ser jeg tyk ud, og ikke gravid.. Men det er nok bare sådan det er, når en mave pludselig vokser. Og man jo normalt kæmpede for at holde den inde

Glæder mig til den vokser lidt længer op Så den går helt op til mine ribben

Jeg kender det godt! Jeg havde den tanke, da jeg var til træning i dag.. Om de andre mon kunne se jeg var gravid, ikke fed.. Også fordi jeg blev nødt til at lige holde pause en gang imellem og tænkte det var pinligt hvis de bare troede det var dårlig kondi og overvægt. Og ikke graviditet Men jeg er også meget selvbevidst.

Anmeld

14. juni 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Du kan lige tro jeg holder mig mega meget i ro, skal ikke nyde mere af alt det besvær... 

Det eneste jeg laver herhjemme, er mad, ligger tøj sammen og sidder på skammel når vaskemaskinen skal fyldes og tømmes...  Så man kan vidst godt sige jeg ellers holder mig i ro så meget jeg kan... 

Jeg bekymre mig også om forskellige ting engang imellem, tror det er meget normal... 

Godt at du gør det Herhjemme gør jeg det samme. Og ikke mere end det!

Vi er midt i flytning, så jeg får pakket en masse ned, men kan altså ikke bære noget.. Ikke engang indkøbet kan jeg have med hjem. Så jeg kan love dig for, at kæresten er blevet huslig hihi. Det klæder ham rigtig godt

Ja, det hører vel til at bekymre sig. Det er jo et lille liv man bærer rundt på

Anmeld

14. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Jeg kender det godt! Jeg havde den tanke, da jeg var til træning i dag.. Om de andre mon kunne se jeg var gravid, ikke fed.. Også fordi jeg blev nødt til at lige holde pause en gang imellem og tænkte det var pinligt hvis de bare troede det var dårlig kondi og overvægt. Og ikke graviditet Men jeg er også meget selvbevidst.

Er glad for at høre, jeg ikke er den eneste, der er selvbevidst! Også under en graviditet

Men for søren - du render jo rundt med en dejlig stor mave efterhånden! Den kan altså ikke gå for at være overvægt, på nogen måde Så de andre har med garanti set, at du er gravid

Hvis jeg har det forkerte tøj på, så ser jeg meeget tyk ud.. og ikke særlig gravid. Men jeg har jo også taget på.. Tør i hvert fald ikke klemme numsen ned i mine "pre-pregnancy" bukser før jeg ved, jeg kan passe dem igen

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Godt at du gør det Herhjemme gør jeg det samme. Og ikke mere end det!

Vi er midt i flytning, så jeg får pakket en masse ned, men kan altså ikke bære noget.. Ikke engang indkøbet kan jeg have med hjem. Så jeg kan love dig for, at kæresten er blevet huslig hihi. Det klæder ham rigtig godt

Ja, det hører vel til at bekymre sig. Det er jo et lille liv man bærer rundt på

Her handler kæresten også, og det har han gjort lige siden vi fik Julie.. Så huslig er han da også blevet her... 

I min første graviditet stod vi også skulle flytte, jeg var så skidt jeg lå midt på gulvet i stuen i den gamle lejlighed... Ikke lige det smarteste sted, men sengene var fjernet... 

Heldigvis nåede vi at flytte denne gang inden jeg blev gravid..  Slet ikke sjovt og stå i en flytning og ikke kan være med til at hjælpe... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.