Lillepigens hule 17+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Ih en flot mave... 

Tusind tak! Den er nu ikke lige så stor og flot som din - endnu Men jeg håber på at den snart vokser helt vildt igen, så den kan blive lige så fin :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Tusind tak! Den er nu ikke lige så stor og flot som din - endnu Men jeg håber på at den snart vokser helt vildt igen, så den kan blive lige så fin :-)

Pludselig går det stærkt... Så har du også en fin rund mave... 

Anmeld

14. juni 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Pludselig går det stærkt... Så har du også en fin rund mave... 

Jeg glæder mig helt vildt Selvom den så er i vejen og alt muligt. Men nej hvor ser det bare godt ud jo Og så dejligt at vide, at det er ens lille barn, der ligger derinde.

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Jeg glæder mig helt vildt Selvom den så er i vejen og alt muligt. Men nej hvor ser det bare godt ud jo Og så dejligt at vide, at det er ens lille barn, der ligger derinde.

Uh ja, maven er også i vejen her...  Meget besværligt at gøre ting... Kan ikke putte Julie i tremmesengen længere...  Tremmerne er i vejen og gør nas når maven kommer ind over... 

Det er så fantastisk at tænke på der er et vidunder inde i maven... Nøøj hvor jeg glæder mig til at lillesøster kommer til verden... 

Anmeld

14. juni 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Uh ja, maven er også i vejen her...  Meget besværligt at gøre ting... Kan ikke putte Julie i tremmesengen længere...  Tremmerne er i vejen og gør nas når maven kommer ind over... 

Det er så fantastisk at tænke på der er et vidunder inde i maven... Nøøj hvor jeg glæder mig til at lillesøster kommer til verden... 

Ja, kunne godt forestille mig, at det hele bliver lidt mere besværligt. Hihi. Men ja, man glæder sig over sit lille mirakel i mavsen Glæder mig også helt vildt til min lille pige kommer ud. Og er kun 18+5, så der er læænge til..

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Ja, kunne godt forestille mig, at det hele bliver lidt mere besværligt. Hihi. Men ja, man glæder sig over sit lille mirakel i mavsen Glæder mig også helt vildt til min lille pige kommer ud. Og er kun 18+5, så der er læænge til..

Hehe ja... Glæder mig også enormt meget... Især til at komme af med de gener jeg døjer med.. Også til hvad Julie siger til en lillesøster.. Tror nu nok det skal gå.. Er dog nervøs for at der kommer lidt jalousi, det tror jeg ikke man kan undgå helt... 

Du er snart halvvejs...  Så det hjælper på det...  Tiden måtte gerne gå lidt stærker... 

Anmeld

14. juni 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Hehe ja... Glæder mig også enormt meget... Især til at komme af med de gener jeg døjer med.. Også til hvad Julie siger til en lillesøster.. Tror nu nok det skal gå.. Er dog nervøs for at der kommer lidt jalousi, det tror jeg ikke man kan undgå helt... 

Du er snart halvvejs...  Så det hjælper på det...  Tiden måtte gerne gå lidt stærker... 

Ja, det kan jeg godt forstå. Hvordan går det med kvalmen? Håber da ikke du skal døje med den helt indtil fødslen...

Ja, for søren Det bliver da vildt spændende. Glæder hun sig? Ja, lidt jalousi kommer der vel altid. Men ikke mere, end at det går

Ja, jeg er - Den dag glæder jeg mig til. Ved ikke helt hvorfor, men det er vel en milepæl

Anmeld

14. juni 2011

AnneP

Madam Blå skriver:

Her er min mave fra i foregårs

Synes den er blevet lidt større siden sidst.. Den fylder i hvert fald godt efterhånden. Men det er bare dejligt, at hun har så meget plads at boltre sig på den lille

Flot Hule!

Anmeld

14. juni 2011

Madam Blå

AnneP skriver:

Flot Hule!

Mange tak

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå. Hvordan går det med kvalmen? Håber da ikke du skal døje med den helt indtil fødslen...

Ja, for søren Det bliver da vildt spændende. Glæder hun sig? Ja, lidt jalousi kommer der vel altid. Men ikke mere, end at det går

Ja, jeg er - Den dag glæder jeg mig til. Ved ikke helt hvorfor, men det er vel en milepæl

Kvalmen og opkasten er der hver dag, og nogle dage mere end andre... Så det svinger meget... Med Julie var det nøjagtig det samme helt frem til fødslen...  Både lægen og Jm siger at det godt kan tyde på at jeg skal døje med det frem til fødslen... Det er det hele værd i sidste ende.. Men nogle trælse gener at døje med... 

Det virker til at hun glæder sig rigtig meget... Smed en video herinde i en tråd forleden dag, hvor hun lytter og mærker lillesøster, det bruger hun meget tid på... 

Jeg havde det også selv sådan, glædet mig helt vildt til da jeg nåede halvvejs... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.