Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Det er samme føleles jeg har nogle gang kan de går helt om i undskyld men i numsen.

Er det rigtigt?  Det har jeg dog ikke oplevet  Synes til gengæld at blyp sparker mig meget ned mod "enden" Det føles også ret underligt hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Jep Av AV. Krympede mig helt sammen Så jeg troed den var helt gal. Men de sagde slet ikke noget om smerten på hospitalet. Der målte de bare hvor lang livmoderhalsen var, og tjekkede at alt var som det skulle være. Og da de startede var jeg til lægevagten, som bare sagde at jeg skulle ligge mig hjem på sofaen og blive liggende...

Syntes selv det var meget spøjst, når man altid får afvide at man skal reagere når de gør ondt...

Øv hvor ubehageligt! Det virker da som en underlig reaktion, ja. Specielt når "de" siger, at pludveer ikke må gøre ondt.

Har du oplevet sådanne smerter sidenhen? Jeg er lidt spændt på, hvor hurtigt det går op for en, at man har rigtige veer

Anmeld

9. juni 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Øv hvor ubehageligt! Det virker da som en underlig reaktion, ja. Specielt når "de" siger, at pludveer ikke må gøre ondt.

Har du oplevet sådanne smerter sidenhen? Jeg er lidt spændt på, hvor hurtigt det går op for en, at man har rigtige veer

Ikke lige så slemme. Har haft lidt ondt, men slet slet ikke på samme måde.

Men de siger jo at man ikke er i tvivl når det er de rigtige veer. Så mon ikke de har ret

Om ikke andet skal man jo reagere når de kommer hyppigt og regelmæssigt... Så kan de jo måle om det er veer eller plukveer via den der strimmel...

Anmeld

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Ikke lige så slemme. Har haft lidt ondt, men slet slet ikke på samme måde.

Men de siger jo at man ikke er i tvivl når det er de rigtige veer. Så mon ikke de har ret

Om ikke andet skal man jo reagere når de kommer hyppigt og regelmæssigt... Så kan de jo måle om det er veer eller plukveer via den der strimmel...

Hehe, jo du har nok ret Har bare flere veninder som er rendt ind og ud af hospitalet, fordi de troede at NU var det nu  Men nu må vi se - misunder jer julimødre sååå meget lige for tiden hehe.

Anmeld

9. juni 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Hehe, jo du har nok ret Har bare flere veninder som er rendt ind og ud af hospitalet, fordi de troede at NU var det nu  Men nu må vi se - misunder jer julimødre sååå meget lige for tiden hehe.

Ja, men man er så også begyndt at "frygte" fødslen Men er nu også glad for at lillemanden snart kommer ud. Det er ikke til at holde ud i den varme.

Kan bare slet ikke forstå at der er gået 8 måneder....

Anmeld

9. juni 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Er det rigtigt?  Det har jeg dog ikke oplevet  Synes til gengæld at blyp sparker mig meget ned mod "enden" Det føles også ret underligt hehe.

Ja og det gør virkelig nas lige så jeg nærmest rykker ud for at side på kanten af stolen når det er.

Her er den lille jo stadig ikke så stor, men kan godt mærke at blod tilførelsen ikke er den masse mere. og mærker også ofte nogle spark ned ad. En lidt sjovt følelse.

Anmeld

9. juni 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Ja må sige jeg også godt kunne brug min termin nu her. Men der er lige 3 måneder igen øv øv

Anmeld

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Ja må sige jeg også godt kunne brug min termin nu her. Men der er lige 3 måneder igen øv øv

Jah, vi har stadig lidt ventetid!

Jeg glæder mig simpelthen SÅ meget til at få min lille dreng i armene!

Anmeld

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Ja, men man er så også begyndt at "frygte" fødslen Men er nu også glad for at lillemanden snart kommer ud. Det er ikke til at holde ud i den varme.

Kan bare slet ikke forstå at der er gået 8 måneder....

Ja, det kan jeg godt forstå  Jeg er også spændt på hvor nervøs jeg selv bliver - lige nu glæder jeg mig bare helt vildt

Puha, ja! Varmen er slet slet ikke til at holde ud - den havde jeg altså virkelig undervurderet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.