Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.368 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

SaNiNa

Har haft nogen få helt fra starten af, ikke nogle slemme kun hvis jeg var lidt for aktiv.

Men i går fik han lige en hel skov af plukveer og kæft de gjore nas.

Kn slet ikke huske at det startede så tidlig med Nicklas.

Hvornår begynde i at få plukveer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Nynne88

Får én engang imellem - men de må altså ikke gøre ondt??? Ville nok lige ringe til lægen og høre hvor grænsen går.

Anmeld

9. juni 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Får én engang imellem - men de må altså ikke gøre ondt??? Ville nok lige ringe til lægen og høre hvor grænsen går.

Med Nicklas gjore de også mega nas gik med voldsommen plukveer 5 uger op til termin og rigtig veer 2 uger.

Så er ikke så nervøs for dem. syntes bare de er kommet tidlig denne her gang. men når jeg så læser tilbage fra da jeg ventede Nicklas er det ca samme tid.

Idag har jeg kun haft nogle få plukveer som har gjort rimelig ondt

Anmeld

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Med Nicklas gjore de også mega nas gik med voldsommen plukveer 5 uger op til termin og rigtig veer 2 uger.

Så er ikke så nervøs for dem. syntes bare de er kommet tidlig denne her gang. men når jeg så læser tilbage fra da jeg ventede Nicklas er det ca samme tid.

Idag har jeg kun haft nogle få plukveer som har gjort rimelig ondt

Tja, man kan jo have dem gennem hele graviditeten, det er bare om man lægger mærke til dem Det kan være, at du oplever dem tidligere, fordi du er mere kropsbevidst denne gang og ved hvordan det føles?

Jeg har kunne mærke mine plukveer siden uge 21 ca. og har dem mere eller mindre dagligt - nogle dage flere end andre.

Anmeld

9. juni 2011

Happiness

Sanne og Nicklas skriver:

Har haft nogen få helt fra starten af, ikke nogle slemme kun hvis jeg var lidt for aktiv.

Men i går fik han lige en hel skov af plukveer og kæft de gjore nas.

Kn slet ikke huske at det startede så tidlig med Nicklas.

Hvornår begynde i at få plukveer?

Jeg havde plukveer med smerte omkring uge 20. Der kom jeg til tjek, men det var mere fordi de kom regelmæssigt og varede pænt længe. Så de var nervøs for at at livmoderhalsen blev forkortet.

De gik ikke så meget op i om de gjorde ondt eller ej. Så jeg er heller ikke nervøs mere når jeg får smertefulde plukveer.

Anmeld

9. juni 2011

nellemann24

nu når i snakker om plukveer så kan i måske fortælle hvordan de føles.

jeg har 6½ uge igen, og har to gange mærke en samtræking i underlivet og det vare ca 20 sek.

men tænker meget over og det er sådan veer føles, men er meget usikker ????

Anmeld

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

nellemann24 skriver:

nu når i snakker om plukveer så kan i måske fortælle hvordan de føles.

jeg har 6½ uge igen, og har to gange mærke en samtræking i underlivet og det vare ca 20 sek.

men tænker meget over og det er sådan veer føles, men er meget usikker ????

Det som du beskriver, passer meget godt på, hvordan jeg oplevet dem i hvert fald Maven bliver helt hård, rund og spændt. Og så "pludselig" slapper den af igen.

Har dog ingen anelse om, hvordan rigtige veer føles

Anmeld

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Jeg havde plukveer med smerte omkring uge 20. Der kom jeg til tjek, men det var mere fordi de kom regelmæssigt og varede pænt længe. Så de var nervøs for at at livmoderhalsen blev forkortet.

De gik ikke så meget op i om de gjorde ondt eller ej. Så jeg er heller ikke nervøs mere når jeg får smertefulde plukveer.

Var det smerte som sådan "rigtig AV AV"?  For så ville jeg da godt nok også blive nervøs - i hvert fald ind til nogle kunne berolige mig.

Jeg har ikke oplevet at det gør ondt eller er regelmæssigt, bare at det er ubehageligt og lidt irriterende når der kommer mange

Anmeld

9. juni 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Det som du beskriver, passer meget godt på, hvordan jeg oplevet dem i hvert fald Maven bliver helt hård, rund og spændt. Og så "pludselig" slapper den af igen.

Har dog ingen anelse om, hvordan rigtige veer føles

Det er samme føleles jeg har nogle gang kan de går helt om i undskyld men i numsen.

Anmeld

9. juni 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Var det smerte som sådan "rigtig AV AV"?  For så ville jeg da godt nok også blive nervøs - i hvert fald ind til nogle kunne berolige mig.

Jeg har ikke oplevet at det gør ondt eller er regelmæssigt, bare at det er ubehageligt og lidt irriterende når der kommer mange

Jep Av AV. Krympede mig helt sammen Så jeg troed den var helt gal. Men de sagde slet ikke noget om smerten på hospitalet. Der målte de bare hvor lang livmoderhalsen var, og tjekkede at alt var som det skulle være. Og da de startede var jeg til lægevagten, som bare sagde at jeg skulle ligge mig hjem på sofaen og blive liggende...

Syntes selv det var meget spøjst, når man altid får afvide at man skal reagere når de gør ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.