Lejlighed i Slagelse update - Maggie ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Magsen

mortilfreja skriver:

Selvfølgelig er hun en engel..  Og ville elske at få lov at passe hende

åårh, det må du godt, hvis jeg får lov til at låne din hund 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

mortilfreja

Maggieh skriver:

åårh, det må du godt, hvis jeg får lov til at låne din hund 

Hihi det er da en aftale  Kunne jo være endnu federe hvis du så lige kidnappede din mors hund med til dk  Hehe

Anmeld

9. juni 2011

hekran

Maggieh skriver:

aaaaaaaaaaaarh hvor det vildt  jeg håber så meget at det går det her!!!

Her får i lige historien

Jeg har kun boet i DK i et år, men eeeelsker alt ved det ! Landet, sproget, meneskerne - Jeg er en ægte Wannabe Dansker  eeej hehe .. men jeg har nu boet på færøerne to år, og har al den tid jeg har været her DRØMT om at flytte til DK igen.. Men det er bare VIRKELIG, virkelig svært det hele, min forældre vil ikke hjælpe, da de ikke vil have vi rejser, jeg gider egentlig ikke engang snakke med dem om det, da de kommer med en hel masse ''gode råd om alt muligt'' og de der øjne - .. Så dem har jeg opgivet, kæresten kan ikke rigtig finde udaf sådan noget, ringe, finde lejlighed, ringe til komune osv. så jeg har skulle lave det hele selv. hvilket jeg ikke helt har magtet, så jeg har gjort lidt ved det, droppet det igen. Fundet lejlighed droppet det igen. osv on and off nu i to år  Men NU skal det altså være!!! Jeg trives ikke!! og jeg VIL til DK !! det bliver seeeeelvf. meeega hårdt da jeg vil være væk fra hele min familie og alle mine venner. Men det er det jeg vil og det er det Ramon vil. Plus vi begge skal uddannes uden mulighed for pasning. Men sådan er det bare.

Jeg har så idag ringet og spurgt om en lejlighed - DEN er leeeedig !! ligger åbenbart meget tæt på centrum, 3 vær. på 70 m (øhh, kan ikke finde udaf at lave et lille 2'tal ?? )  og koster omkring, 5700 kr om måneden  

problemet er så at vi har 3 måneders opsigelse i den lejlighed vi bor i nu Men en af mine veninder har prøvet at finde en lejlighed i min by i ret lang tid nu, og har stadig ikke fundet nogen, så måske hun kan overtage vores lejlighed !! jeg håber 

..Og så har jeg også snakket med komunen om inst. og vi får IKKE en plads i vuggestue, men hun sagde at hun kunne garrantere en plads hos en dagplejemor indenfor 1-2 måneder  

Men jeg ved så bare ikke hvor vi lige får pengene fra  det er nok dyrt at få alle vores ting med til DK, depositum osv :/ 

når deeet finder jeg nok udaf  

Ville bare dele min glæde med jer 

Kenni fleiri sum hava selt tingini og keypt nýggj í DK. Tað verður gott hjá tykkum! Blásið á, hvat fólk siga. Tit gera tað, sum er best fyri tykkara lítlu familju. Tað gjørdu vit eisini og vit hava ikki angrað enn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.