Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Noneother skriver: Hvor fedt at den er ledig. Så kan det jo være det snart lykkedes for jer.
Hvor fedt at den er ledig. Så kan det jo være det snart lykkedes for jer.
jaa, det er virkelig lækkert
ja måske tak for hjælpen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: Det sgu flot gjort Du må sige til hvis der er noget. Bor selv i Sorø ca 20 min fra Slagelse
Det sgu flot gjort Du må sige til hvis der er noget. Bor selv i Sorø ca 20 min fra Slagelse
1000 tak, hvor det sødt af dig
Mut skriver: Hihi, danmark er nu også et skønt land Håber at i finder ud af de med penge og flytning, og velkommen tilbage når det er tid , kender godt det med at man har det bedst med at bo det sted hvor man selv synes man hører hjemme
Hihi, danmark er nu også et skønt land Håber at i finder ud af de med penge og flytning, og velkommen tilbage når det er tid , kender godt det med at man har det bedst med at bo det sted hvor man selv synes man hører hjemme
det er det helt sikkert hehe
1000 tak Ja lige precis, og jeg hører ihvertfald ikke til her lige nu, måske senere i livet heh
Madam Blå skriver: Hvor dejligt Jaaa - i finder ud af det med pengene Det er lidt dyrt at få sejlet det hele ned, men det skal i nok finde ud af Held og lykke med det
Hvor dejligt Jaaa - i finder ud af det med pengene Det er lidt dyrt at få sejlet det hele ned, men det skal i nok finde ud af
Held og lykke med det
ja, det håber jeg ihvertfald !! heh
Maggieh skriver: JAAAA I can't belive it !! det er også dyrt, hvis man skal købe meget
JAAAA I can't belive it !!
det er også dyrt, hvis man skal købe meget
Maggieh skriver: det er det helt sikkert hehe 1000 tak Ja lige precis, og jeg hører ihvertfald ikke til her lige nu, måske senere i livet heh
Nææ, så er det heller ikke der du skal bo .. Man kan altid vende tilbage igen , hæhæ.
mortilfreja skriver: Det er bare super fedt Håber det hele flasker sig Og jeg stiller gerne op som barnepige for Naomi hvis det brænder på
Det er bare super fedt Håber det hele flasker sig Og jeg stiller gerne op som barnepige for Naomi hvis det brænder på
åååååååårh hvor du søød !!! tak hehe
hun er også en engel at passe hehe
Tina&Martin skriver: Jo det er hunde dyrt at starte forfra, men det kommer vel også an på hvad det koster at få det fragtet mod lille Slagelse
Jo det er hunde dyrt at starte forfra, men det kommer vel også an på hvad det koster at få det fragtet mod lille Slagelse
ja det jo lige det
Mut skriver: Nææ, så er det heller ikke der du skal bo .. Man kan altid vende tilbage igen , hæhæ.
hehe, ja nu får vi se hvad jeg gør
Maggieh skriver: åååååååårh hvor du søød !!! tak hehe hun er også en engel at passe hehe
Selvfølgelig er hun en engel.. Og ville elske at få lov at passe hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128