AnneBJ skriver:
9. uge??!!!
Det kan jeg slet ikke - her har det stået på siden mandag morgen, og jeg kan ikke mere. Jeg er klar til at droppe amningen, bare jeg kan få lidt ro og vished om, at han får hvad han skal have... Jeg har ikke besluttet at droppe amning, men SP skal virkelig have guldkorn for at jeg ikke giver op... jeg kan ikke mere...
Han er fuldstændig hæs af at skrige - selv hans pludrestemme er hæs..
Jeg ved heller ikke, hvordan jeg har fået kræfter til at blive ved med at kæmpe, men Otto har skreget lige så meget, når jeg har tilbudt ham flasken, så det har været et valg mellem pest eller kolera... behøver jeg at sige, at jeg glæder mig helt ustyrligt til at han kan begynde at spise grød???!! (Hvis bare mønsteret ikke fortsætte dér)
Vi er nu blevet henvist til en spædbørnspsykiatrisk afdeling, som var på hjemmebesøg i går, og da nævnte lægen at det kunne være en spiseforstyrrelse.... Jeg håber virkelig på, at de kan hjælpe os, for jeg vil så gerne snart have en dreng, der er glad
Kan godt forstå, at du ikke kan mere, og vil Felix tage flasken, så kan jeg godt forstå, hvis du vælger at droppe amningen... Men det kan jo være, at din sundhedsplejerske har løsningen!
Del dem gerne, hvis hun sidder på guldkornene
Anmeld