Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: De andre gange har jeg først turen teste da jeg var 5 uger henne men der har den været mega positiv inden jeg næsten nåede at tisse på den... Jeg prøver at tage en test igen i morgen tidlig selvom det er hjemme hos svigerforældrene, hehe.
De andre gange har jeg først turen teste da jeg var 5 uger henne men der har den været mega positiv inden jeg næsten nåede at tisse på den...
Jeg prøver at tage en test igen i morgen tidlig selvom det er hjemme hos svigerforældrene, hehe.
Ja det er sgu heller ikke særlig sjovt at se på sådan en negativ test uanset om man så først lige er gået igang eller har prøvet flere måneder... better safe than sorry
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hihi har du stadig ikke gættet hvem jeg er? fnis Denne smiley siger meget om mit brugernavn....
hihi har du stadig ikke gættet hvem jeg er? fnis Denne smiley siger meget om mit brugernavn....
Arheeejjjjj SÅ var det dig, med -.
Åh hvor er det FANTASTISK. Jeg Xér bare ALLLLLLLLLLLLLLLLLLT hvad jeg kan for at
Rose <3 skriver: Arheeejjjjj SÅ var det dig, med -. Åh hvor er det FANTASTISK. Jeg Xér bare ALLLLLLLLLLLLLLLLLLT hvad jeg kan for at
Hihi ja lige præcist. Sjovt med de animationer ;)
Taaaark ska du ha
Øv jeg ved stadig ikke hvem det er... Men krydser alligevel <3
Kirle skriver: Øv jeg ved stadig ikke hvem det er... Men krydser alligevel <3
Her er lidt hjælp...... Det denne smiley gør det hedder jeg som brugernavn. Fik du den? hihi
Anonym skriver: Her er lidt hjælp...... Det denne smiley gør det hedder jeg som brugernavn. Fik du den? hihi
Jeg håber miraklet er på vej
Jeg krydser, søde du!! Og ponpon'er.. De hjælper altid!!
Rosa skriver: Jeg håber miraklet er på vej
tak!! Åh det håber jeg også ellers må vi bare i kanen igen
AAAARH, nu er jeg med - sad og blev meget nysgerrig! Krydser alt hvad jeg kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128