Det er svært at være tålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg havde SÅ megte halsbrænd op til at jeg testede positiv

Krydser for dig!

Ja det husker jeg godt du skrev - derfor jeg også liiige tænker lidt over hvorfor jeg mon har haft det et par dage.... Og ja kvalmen er der nu igen, men det kan vel lige såvel bare være kroppen der kører rundt med mig.

Vi må se hva der sker....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg krydser finger for en positiv test

Tusind tak - Håber det hjælper

Anmeld

10. juni 2011

TbCp

Anonym skriver:

Ja det husker jeg godt du skrev - derfor jeg også liiige tænker lidt over hvorfor jeg mon har haft det et par dage.... Og ja kvalmen er der nu igen, men det kan vel lige såvel bare være kroppen der kører rundt med mig.

Vi må se hva der sker....

Ja man kan jo desværre bilde sin krop meget ind når man virkelig ønsker det... MEN jeg tror altså på den er der!

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Øhhh bummelum, jeg har så endnu ikke helt gennemskue, hvem der har tissepinde  

Men selvfølelig  lige meget hvem du er

hihi har du stadig ikke gættet hvem jeg er? fnis  Denne smiley siger meget om mit brugernavn....

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Pssttt.................gamle, jeg har længe gættet det................Muuhahahaha.........

Til TS: Jeg vidste ikke at i var igang igen.....................held og lykke.

Vi er også kun liiiiige gået igang.... Så der kan jo godt gå noget tid endnu ;)

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Ja man kan jo desværre bilde sin krop meget ind når man virkelig ønsker det... MEN jeg tror altså på den er der!

Ja det kan man nemlig. Prøver også at lade være med direkte at tænke på det udover når jeg skriver om det herinde. I bund og grund er jeg ligeglad med om der går flere mdr før den er der - det er bare den der uvished der er nervepirrende

Synes jeg har lidt rumlen i underlivet lige nu - sådan lidt mens. agtigt

Anmeld

10. juni 2011

TbCp

Anonym skriver:

Ja det kan man nemlig. Prøver også at lade være med direkte at tænke på det udover når jeg skriver om det herinde. I bund og grund er jeg ligeglad med om der går flere mdr før den er der - det er bare den der uvished der er nervepirrende

Synes jeg har lidt rumlen i underlivet lige nu - sådan lidt mens. agtigt

Ja den uvished er forfærdelig!!!!

Menssmerter kan jo også være et tegn... ajj.. hvornår var det du havde testdag?
Var det her i weekenden?

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Ja den uvished er forfærdelig!!!!

Menssmerter kan jo også være et tegn... ajj.. hvornår var det du havde testdag?
Var det her i weekenden?

Beregnet udfra p-piller skulle min mens kommer lørdag eller søndag. Dog mener jeg min egen cyklus plejer at være 3-4 dage længere. Det har den ihvertfald været ved de sidste 2 gange hvor vi har prøvet....

Har kun været på p-piller ca 8 mdr i denne omgang efter aborten.... men ved ikke om aborten har haft en efekt på kroppen.....

Anmeld

10. juni 2011

TbCp

Anonym skriver:

Beregnet udfra p-piller skulle min mens kommer lørdag eller søndag. Dog mener jeg min egen cyklus plejer at være 3-4 dage længere. Det har den ihvertfald været ved de sidste 2 gange hvor vi har prøvet....

Har kun været på p-piller ca 8 mdr i denne omgang efter aborten.... men ved ikke om aborten har haft en efekt på kroppen.....

Ja okay... hmm... det bliver godt nok spændende da...

Min cyklus er også nogle dage længere, men jeg kunne teste MEGET svag positiv på den dag jeg skulle have haft mens efter p-pille cyklussen...

Hvor tidligt kunne du teste sidst?

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Ja okay... hmm... det bliver godt nok spændende da...

Min cyklus er også nogle dage længere, men jeg kunne teste MEGET svag positiv på den dag jeg skulle have haft mens efter p-pille cyklussen...

Hvor tidligt kunne du teste sidst?

De andre gange har jeg først turen teste da jeg var 5 uger henne men der har den været mega positiv inden jeg næsten nåede at tisse på den...

Jeg prøver at tage en test igen i morgen tidlig selvom det er hjemme hos svigerforældrene, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.