Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malli skriver: Du kan købe lignende bogstaver i panduro hobby. sender dig lige et link http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?QRY=bogstaver&p=IXS750&m=1
Du kan købe lignende bogstaver i panduro hobby. sender dig lige et link
http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?QRY=bogstaver&p=IXS750&m=1
takker mange gange vil kigge på det syntes bare de er super fede...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Peiner skriver: Det er nogle bogstaver af pap, som jeg så har dekoreret med decopatch. Bogstaverne er købt i en lille butik på en amerikansk base i England, men de kan godt købes over nettet, hvis du googler decopatch Det er nemlig meningen, at man dekorere bogstaverne, da de ellers er i en kedelig lysebrun pap farve. Og man kan godt købe decopatch her hjemme i Danmark
Det er nogle bogstaver af pap, som jeg så har dekoreret med decopatch.
Bogstaverne er købt i en lille butik på en amerikansk base i England, men de kan godt købes over nettet, hvis du googler decopatch
Det er nemlig meningen, at man dekorere bogstaverne, da de ellers er i en kedelig lysebrun pap farve. Og man kan godt købe decopatch her hjemme i Danmark
tak det er en super fed ide...
Laura25 skriver: Hvor er det et flot værelse! Hvad er det for en seng? - Juno? Den er super fin!
Hvor er det et flot værelse! Hvad er det for en seng? - Juno? Den er super fin!
det er en kili seng fra SEBRA
men ja det er jo en Juno seng..
isabellamor skriver: det er en kili seng fra SEBRA men ja det er jo en Juno seng..
Tak, sådan en må jeg vist have fingre i!
Laura25 skriver: Tak, sådan en må jeg vist have fingre i!
jeg købte min brugt af en bruger herinde.. men du kan sagtens finde en ordenlig en på DBA... fra ny koster den 6500... det billigste sted jeg har kigget...
isabellamor skriver: jeg købte min brugt af en bruger herinde.. men du kan sagtens finde en ordenlig en på DBA... fra ny koster den 6500... det billigste sted jeg har kigget...
Pyha, det blir' vist også en brugt for vores vedkommende!
Laura25 skriver: Pyha, det blir' vist også en brugt for vores vedkommende!
ja det er forståeligt...
til mrsminimu
bokstaverne i taler om kan købes i panduro hoppy..
RiUL skriver: Her er vores babyværelse/hjørne Billederne er ikke så gode, da de er taget med mobil .. Og pladsen er trang hehe Det er min kæreste der har været kreativ, med wall stickers
Her er vores babyværelse/hjørne
Billederne er ikke så gode, da de er taget med mobil .. Og pladsen er trang hehe
Det er min kæreste der har været kreativ, med wall stickers
Hvor er det blevet fint!!
Peiner skriver: Alexanders værelse
Alexanders værelse
Super fedt !!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128