billederf jeres babyværelse/hjørne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Mom2012

RiUL skriver:

Her er vores babyværelse/hjørne

Billederne er ikke så gode, da de er taget med mobil .. Og pladsen er trang hehe

Det er min kæreste der har været kreativ, med wall stickers

Det er virkelig flot! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Den lykkelige

Her er vores datters værelse..  Det var sååå hygggeligt at gå og male væggene.. Engle vingerne er fordi min farfar døde lige inden jeg fødte og han var bare så sød og interesseret i han skulle blive oldefar for første gang.. Da han til sidst kunne mærke det var tid, sagde han hun altid ville have en skytsengel.. Så derfor vingerne  Han sagde altid "min pige, min øjesten".. så det skal males under dem..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2011

mrsminimus

MIWULA skriver:

Her er Jamies værelse der er bare blevet lavet lidt mere derinde men det har jeg ik lige billeder af.

hvad mærke er din puslepude???

Anmeld

20. juni 2011

mrsminimus

Peiner skriver:

Alexanders værelse

hej til dig også er ved at samle inspiation hvor er de fatastiske bogtaver købt henne???

Anmeld

20. juni 2011

heidi30

Peiner skriver:

Alexanders værelse

Hej,

det er virkelig et flot værelse din søn har! Jeg kan slet ikke komme på sådan noget pænt noget, desværre.

Hvor har du købt gulvtæppet?

Vh. Heidi

Anmeld

20. juni 2011

MIWULA

mrsminimus skriver:

hvad mærke er din puslepude???

ved faktisk ikk hva den hedder men den er købt i ønskebørn. Kan bestemt ikk anbefale den da kulerne falder op mod hoved når barnet spraller med benene så den blir helt flad nede i enden og det gjorde at min søn faldt ned forleden dag.  og jeg stod der. Så  min mor fik ringede til dem for og sige det så der ikk var andre der skulle opleve det samme.

Anmeld

21. juni 2011

Bb3031

heidi30 skriver:

Hej,

det er virkelig et flot værelse din søn har! Jeg kan slet ikke komme på sådan noget pænt noget, desværre.

Hvor har du købt gulvtæppet?

Vh. Heidi

Hej

Jamen rigtig mange tak. Jeg elsker at gå og indrette hans værelse og får tit inspiration til noget nyt Tror vist det er blevet min lille hobby

Gulvtæppet er fra Ikea. Købt for sølle 250 kr.

Hilsner Kathrine

Anmeld

21. juni 2011

Bb3031

mrsminimus skriver:

hej til dig også er ved at samle inspiation hvor er de fatastiske bogtaver købt henne???

Det er nogle bogstaver af pap, som jeg så har dekoreret med decopatch.

Bogstaverne er købt i en lille butik på en amerikansk base i England, men de kan godt købes over nettet, hvis du googler decopatch 

Det er nemlig meningen, at man dekorere bogstaverne, da de ellers er i en kedelig lysebrun pap farve. Og man kan godt købe decopatch her hjemme i Danmark 

Anmeld

21. juni 2011

Puller

cecilie1984 skriver:

frejas værelse

Hvor har du de kasser du har på væggen fra? De er vidt seje med den form kanten har 

Anmeld

21. juni 2011

cecilie1984

Puller skriver:

Hvor har du de kasser du har på væggen fra? De er vidt seje med den form kanten har 

har købt dem i en butik i vejle.

Købte 4 men brugte kun 3 så har en til salg billigt hvis du er interesseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.