Mi skriver:
Vi har mødt dem og talt med dem de gange de har været til spejder. Vi kender også nogle af de andre børn/forældre som går til spejder. Min mand spurgte faktisk mig om vi ikke kunne tage derop og besøge dem. Men jeg tror bare at det vil give pigerne hjemve hvis vi kommer, og kører igen.
Ja det kan godt være de vil savne Jer mere, hvis I kommer og besøger dem - har i måske mulighed for at ringe til dem? Det er en svær situation - min dreng er heldigvis kun 3 år gammel, så der er en del år til at jeg skal til at tage stilling til alle sådan nogle ting. Jeg kan sagtens forstå Jeres bekymring, for der er rigtig mange mærkelige mennesker derude og man forsøger jo at beskytte sine børn så godt som man kan. På den anden side, er det en fantastisk oplevelse som de forhåbentligt vil huske som noget meget positivt resten af deres liv. Man skulle jo mene at de er uddannede nok til at tage sig af alle børnene og de ringer vel hvis der er problemer, men for Jer forældre, ville det jo nok være rart at kunne ringe og få en hurtig snak med dem... Hvor gamle er de?
Anmeld