Panik!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Mi

L_K skriver:

Det er jo også helt okay at man overvejer og tænker grundigt over tingene.. Det ville da strakt være værre hvis i bare sendte dem afsted uden at have tænkt over tingene..

Joh det er da rigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

1000Ben

Mi skriver:

Vi har mødt dem og talt med dem de gange de har været til spejder. Vi kender også nogle af de andre børn/forældre som går til spejder. Min mand spurgte faktisk mig om vi ikke kunne tage derop og besøge dem. Men jeg tror bare at det vil give pigerne hjemve hvis vi kommer, og kører igen.

Ja det kan godt være de vil savne Jer mere, hvis I kommer og besøger dem - har i måske mulighed for at ringe til dem? Det er en svær situation - min dreng er heldigvis kun 3 år gammel, så der er en del år til at jeg skal til at tage stilling til alle sådan nogle ting. Jeg kan sagtens forstå Jeres bekymring, for der er rigtig mange mærkelige mennesker derude og man forsøger jo at beskytte sine børn så godt som man kan. På den anden side, er det en fantastisk oplevelse som de forhåbentligt vil huske som noget meget positivt resten af deres liv. Man skulle jo mene at de er uddannede nok til at tage sig af alle børnene og de ringer vel hvis der er problemer, men for Jer forældre, ville det jo nok være rart at kunne ringe og få en hurtig snak med dem... Hvor gamle er de?

Anmeld

9. juni 2011

Mi

Stefanie8 skriver:

Ja det kan godt være de vil savne Jer mere, hvis I kommer og besøger dem - har i måske mulighed for at ringe til dem? Det er en svær situation - min dreng er heldigvis kun 3 år gammel, så der er en del år til at jeg skal til at tage stilling til alle sådan nogle ting. Jeg kan sagtens forstå Jeres bekymring, for der er rigtig mange mærkelige mennesker derude og man forsøger jo at beskytte sine børn så godt som man kan. På den anden side, er det en fantastisk oplevelse som de forhåbentligt vil huske som noget meget positivt resten af deres liv. Man skulle jo mene at de er uddannede nok til at tage sig af alle børnene og de ringer vel hvis der er problemer, men for Jer forældre, ville det jo nok være rart at kunne ringe og få en hurtig snak med dem... Hvor gamle er de?

De er 7 år

Heldigvis skal der næsten ligeså mange voksne eller unge ledere med som børn, og så vil jeg bede om et telefonnr til en af lederne. Så kan jeg jo lige ringe og hører hvordan det går, tænker jeg.

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Mi skriver:

Mine børn skal på spejderlejr i morgen. De skal være væk til mandag  De er lige begyndt til spejder for fire uger siden, så de kender ikke nogle af lederne og der skal ikke nogle børn med de kender. Det gik lige op for mig i går, hvor vildt grænseoverskridende det må være for dem, at være væk så mange dage, med en masse de ikke kender  

Føler mig som verdens dårligste mor og min mand var helt panikken i går aftes, for han anede jo i princippet intet om de mennesker som skal tage varer på vores piger hele weekenden

Fortæl mig at det nok skal gå

Altså hvis de gerne vil er det da mere ondt at nægte dem..hvis du tvinger dem, ja så er det ikke så heldigt...

Snak med lederne og aftal de ringer ved det mindste.

Anmeld

9. juni 2011

Mi

Eva. skriver:

Altså hvis de gerne vil er det da mere ondt at nægte dem..hvis du tvinger dem, ja så er det ikke så heldigt...

Snak med lederne og aftal de ringer ved det mindste.

De vil rigtig gerne med, det er bare os der har det svært ved at give slip på dem  Mest fordi det med spejder er så nyt for os og vi ikke kender lederne særlig godt.

Og jeg skal helt sikkert gå med min mobil på mig hele weekenden, så jeg kan komme hvis de har brug for mig

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

De vil rigtig gerne med, det er bare os der har det svært ved at give slip på dem  Mest fordi det med spejder er så nyt for os og vi ikke kender lederne særlig godt.

Og jeg skal helt sikkert gå med min mobil på mig hele weekenden, så jeg kan komme hvis de har brug for mig

Men nu er det jo heller ikke jer der skal afsted...hehe...at have børn er en lang række af "give-slip'er" og det er jo hele meningen med det...slippe dem og gøre dem selvstændige...god tur til børnene og nyd freden.. og så har de hinanden, de fleste forældre sender et helt alene barn afsted...lige der misunder jeg tvillinge forældre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.