Panik!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Mi

Gittemor09 skriver:

hvis de er i den "rigtige" (forstå mig ret når jeg skriver rigtige) spejdertrop får de også rigeligt med motion... der hvor jeg gik var det ihvertfald ikke motion der manglede... men det er nok nået der kommer når man bliver ældre, og det er hike og sådan man bruger tiden på...!!

jeg har været på en hike hvor vi gik 75 km med oppakning på to dage... en varm sommerdag... puøøøj...

Puha, ja det er da motion der vil noget  De løber jo også rundt og leger kan jeg se derude, så jeg tror også at det er fint nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Mi

tinasmor skriver:

Jeg ville spørge ungerne om de havde lyst til at tage med. Hvis ikke, så ville jeg springe denne dag over. Hvis de selv har mod på det, så synes jeg bare det er at sende dem afsted og så se om det ikke bliver rigtig fint (de har jo også hinanden- hvis det selvfølgelig er samme tur)

De har nemlig hinanden ja, og især Isabella har glædet sig helt vild!!!! Vi har også aftalt at vi bare kører op og henter dem, hvis de får alt for meget hjemve. Men det er nu alligevel vildt at sende dem afsted med fremmede mennesker i fire dage

Anmeld

9. juni 2011

Gittemor09

Mi skriver:

Puha, ja det er da motion der vil noget  De løber jo også rundt og leger kan jeg se derude, så jeg tror også at det er fint nok

ja, det var hårdt... men man var dælme stolt bagefter

ja, når det er mindre børn prøver de også at gøre det til leg, og at de får rørt sig meget

Anmeld

9. juni 2011

1000Ben

Jeg ville nok tage med, hvis jeg slet ikke kendte nogle af de mennesker på turen, - hvis ikke det var en mulighed, ville jeg nok lade dem springe over i denne omgang og vente til næste gang der er lejr ) Men I må da have mødt dem i det mindste?

Anmeld

9. juni 2011

tinasmor

Mi skriver:

De har nemlig hinanden ja, og især Isabella har glædet sig helt vild!!!! Vi har også aftalt at vi bare kører op og henter dem, hvis de får alt for meget hjemve. Men det er nu alligevel vildt at sende dem afsted med fremmede mennesker i fire dage

ja det kan jeg helt sikkert godt forstå. jeg er glad for at I vil hente hvis de ønsker det. Jeg kan nemlig selv huske, at jeg skriftede skole da jeg var barn og efter 14 dage skulle vi på lejreskole, og så var det sådan noget med kano og telt osv. (slet ikke min boldgade) det øsregnede og efter 3 dage uden noget søvn, så ringede jeg simpelthen hjem og var SÅ glad forat min mor ikke bare sagde: Nej, nu må du holde ud eller lign. Hun kom op og hentede mig - no question asked, og det betød faktisk rigtig meget for mig. Det var ikke rart at være væk i så mange dage når man slet ikke kendte nogle af de andre.

Anmeld

9. juni 2011

Mi

Stefanie8 skriver:

Jeg ville nok tage med, hvis jeg slet ikke kendte nogle af de mennesker på turen, - hvis ikke det var en mulighed, ville jeg nok lade dem springe over i denne omgang og vente til næste gang der er lejr ) Men I må da have mødt dem i det mindste?

Vi har mødt dem og talt med dem de gange de har været til spejder. Vi kender også nogle af de andre børn/forældre som går til spejder. Min mand spurgte faktisk mig om vi ikke kunne tage derop og besøge dem. Men jeg tror bare at det vil give pigerne hjemve hvis vi kommer, og kører igen.

Anmeld

9. juni 2011

serinasmor

selvfølgelig skal det da nok gå

De har jo hinanden med på lejr ...

det opbygger desuden selvtillid og personlighed at få lov at være afsted uden mor eller far ...

dine unger skal nok komme glade og trætte hjem efter en god weekend på lejr

ellers er du jo heller ikke mere end et opkald væk

Anmeld

9. juni 2011

Mi

tinasmor skriver:

ja det kan jeg helt sikkert godt forstå. jeg er glad for at I vil hente hvis de ønsker det. Jeg kan nemlig selv huske, at jeg skriftede skole da jeg var barn og efter 14 dage skulle vi på lejreskole, og så var det sådan noget med kano og telt osv. (slet ikke min boldgade) det øsregnede og efter 3 dage uden noget søvn, så ringede jeg simpelthen hjem og var SÅ glad forat min mor ikke bare sagde: Nej, nu må du holde ud eller lign. Hun kom op og hentede mig - no question asked, og det betød faktisk rigtig meget for mig. Det var ikke rart at være væk i så mange dage når man slet ikke kendte nogle af de andre.

Heldigvis er lejren lige i nærheden af vores by, så vi har snakket om, at hvis det bliver for meget at sove der, så henter vi dem bare om aftenen og kører derop om morgenen igen. De skal nemlig ikke ligge og føle sig tvunget til at blive på lejr, hvis de ikke har det godt med det. Så får vi dem jo aldrig afsted en anden gang.

Anmeld

9. juni 2011

Mi

serinasmor skriver:

selvfølgelig skal det da nok gå

De har jo hinanden med på lejr ...

det opbygger desuden selvtillid og personlighed at få lov at være afsted uden mor eller far ...

dine unger skal nok komme glade og trætte hjem efter en god weekend på lejr

ellers er du jo heller ikke mere end et opkald væk

Nej heldigvis er lejren lige i nærheden, så jeg kan være der i løbet af 20 min hvis de ringer. Moderen og faderen er bare slet ikke klar til at have så store børn, at de skal være væk i tre overnatninger

Anmeld

9. juni 2011

LBK

Mi skriver:

Håber også at det vil gå sådan for mine piger, altså at de har en god oplevelse. Vi er bare pylrede

Det er jo også helt okay at man overvejer og tænker grundigt over tingene.. Det ville da strakt være værre hvis i bare sendte dem afsted uden at have tænkt over tingene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.