Utroligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. juni 2011

132319

numsefisk skriver:

Ja mon ikke.

Syntes virkelig det er at gøre grin med folk og deres tid.

Tilgengæld kom der rigtig i meget i vejen for mig, da jeg skulle sy en hat til qp, så da den var færdige smed jeg den afsted i posten.

Var 100 % på man kunne stole på hende, og det KUNNE man. Hun overført pengene og sagde pænt tak.

Hende var jeg slet ikke bange for ville snyde da jeg syntes hun virker så ærlig Og det kan jeg nu kun BEKRÆFTE

Der findes rigtig ærlige og reele, både sælgere og købere herinde -Heldigvis 

Men det andet synes jeg sgu er for frækt! Som sagt kan man i det mindste skrive at man ikke er interesseret! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

KamillaT

Meld det, eller kontakt Henrik. Hvad får i ud af at hakke ned på hende/ham her??? 

Ja, det er da træls, det ville jeg også synes. 

Anmeld

8. juni 2011

MissGeoh

132319 skriver:

Og det var det så.... Øv, hun burde skamme sig! 

Ja det burde hun godt nok.. Fy føj! 

Anmeld

8. juni 2011

Caroline86

numsefisk skriver:

Det gør jeg også

Gudskelov er det noget folk er glade for.

Håber din lille familie har det godt

vi har det ok Glæder mig til eksamen er overstået og vi kan holde en velfortjent ferie... Laura er stadig hjemme, men hun kommer forhåbentlig tilbage i vugger i næste uge

knus

Anmeld

8. juni 2011

132319

KamillaT skriver:

Meld det, eller kontakt Henrik. Hvad får i ud af at hakke ned på hende/ham her??? 

Ja, det er da træls, det ville jeg også synes. 

Jeg synes ikke vi hakker, der er jo ingen der har nævnt hende af navn. Men ja, det tror jeg også at jeg gør da jeg jo ikke er den eneste hun har brændt af! 

Dette var egentlig lige så meget en opfordring til folk om at tænke sig om, inden de indgår handelsaftaler!

Anmeld

8. juni 2011

bullerbassen

132319 skriver:

Nu er jeg, for jeg ved ikke hvad for en gang, blevet brændt af i en handel herinde! 

Denne gange var det endda en køber der havde SØGT efter en vare og jeg tog billeder, lagde dem ind og vi aftalte en pris! Køber fik lov til at vente til den 1. med betaling og jeg har STADIG ingen penge set, til trods for lovning på at de blev overført. 

Køber reagerer ikke på henvendelser overhovedet!! Jeg begyndte at lugte lunten da hun ikke svarede da jeg bad om hendes adresse, så jeg havde den når pengene kom (som jo aldrig er blevet overført 

Jeg har efterfølgende henvendt mig et par gange og vedkommende ignorerer mig fuldstændigt!!

Hvorfor har nogle mennesker bare INGEN pli?! Man kan da for søren i det mindste, selvom det er mega tarveligt, svare tilbage at man har fortrudt aftalen om en handel!!

BYD NU FOR SØREN DA KUN PÅ TING HVIS I ER HELT SIKRE PÅ AT I VIL KØBE DET!! 

Har heldigvis kun oplevet 1 gang herinde , at en bruger brændte mig af. Ellers har jeg kun MANGE positive handler herinde fra

Og en enkelt gang har nået lagt fra til d første og så hørte jeg ikke mere.

I dette tilfælde ville jeg ønske man kunne bliver advaret mod denne bruge, hvis det er sket flere gange ( PB ) så andre ikke bliver snydt.

Der er jo desværre nogle som er så søde og sende varen inden de har modtaget penge og de bliver jo virkelig snydt.

Syntes det er som du siger alm pli og melde fra - har en enkelt gang måtte melde fra , da knægten fortrød

Anmeld

8. juni 2011

Anette&Sophia

132319 skriver:

Nu er jeg, for jeg ved ikke hvad for en gang, blevet brændt af i en handel herinde! 

Denne gange var det endda en køber der havde SØGT efter en vare og jeg tog billeder, lagde dem ind og vi aftalte en pris! Køber fik lov til at vente til den 1. med betaling og jeg har STADIG ingen penge set, til trods for lovning på at de blev overført. 

Køber reagerer ikke på henvendelser overhovedet!! Jeg begyndte at lugte lunten da hun ikke svarede da jeg bad om hendes adresse, så jeg havde den når pengene kom (som jo aldrig er blevet overført 

Jeg har efterfølgende henvendt mig et par gange og vedkommende ignorerer mig fuldstændigt!!

Hvorfor har nogle mennesker bare INGEN pli?! Man kan da for søren i det mindste, selvom det er mega tarveligt, svare tilbage at man har fortrudt aftalen om en handel!!

BYD NU FOR SØREN DA KUN PÅ TING HVIS I ER HELT SIKRE PÅ AT I VIL KØBE DET!! 

jeg har også prøvet det samme, og det er pisse træls. :-)

Anmeld

8. juni 2011

Laulund87

132319 skriver:

Og det var det så.... Øv, hun burde skamme sig! 

Hvad er det for en opførsel at ignorere jer efterfølgende..

Anmeld

8. juni 2011

bullerbassen

132319 skriver:

Hmm, gad vide om det er den samme?  Her kan jeg jo også se at vedkommende har været online efter mine henvendelser!

Var det den samme ???

Anmeld

8. juni 2011

132319

bullerbassen skriver:

Var det den samme ???

Ja...

Det er simpelthen så pattebarnagtigt det her. Jeg er virkelig mundlam over at man kan opføre sig på den måde 

Hvornår er det blevet svært at have tid til at skrive at man ikke er interesseret alligevel? Vedkommende har jo været online, så det er ikke fordi hun ikke har kunne komme på nettet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.