Katte87 skriver:
Øøøøv, jeg gider slet slet ikke have strømper på hele sommeren! 
Er de til at få af og på? Eller har man dem bare på hele tiden? Jeg tænker at det er ok når jeg er her hjemme, eller har lange bukser på, men så ryger de altså også igen! 
Kan du huske hvad du har betalt for dem? Jeg har fundet nogle som ikke var så dyre, men min læge talte om, at jeg skulle have taget mål? Og så bliver jeg i tvivl om jeg bare kan bestille sådan nogle på nettet. 
Du skal få taget mål så du får nogle der passer lige præcis -ellers virker de alligevel ikke efter hensigten.
Såvidt jeg husker koster mine omkring 900,- kr pr par, men jeg bad ikke om at de skulle være billige for kommunen betaler mine (jeg danner lungeblodpropper og skal derfor bruge støttestrømper og er i blodfortyndende behandling).
Når jeg er hjemme en hel dag og ikke har særlige planer = kan tilbringe en stor del af dagen med benene opad, så tager jeg dem ikke på.
Men ligeså snart jeg skal ud og bevæge mig bare en anelse skal de på.... -tør jo ikke risikere noget.
De er mega stramme til at starte med, men når de er blevet vasket nogle gange så hjæper det på det. Mine skal håndvaskes, men man kan vist godt få nogen der kan tåle maskinvask ved lav temp.
Jeg kan dog ikke have dem på og være aktiv hele dagen, så tage dem af i nogle timer for at de skal på igen senere samme dag, -så er mine ben så hævede at jeg ikke kan bakse dem på.
Jeg tager dem gerne på så snart jeg har været i bad og så kommer de først af igen efter hundens har været ude og gå aftentur, typisk når jeg alligevel sidder og flader i sofaen med benene oppe.... Hvis jeg venter for længe med at få dem på så risikerer jeg at benene begynder at hæve og så er de bare endnu mere stramme -og sommetider tror jeg altså jeg har vat i hænderne 
Anmeld