September terminer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.648 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Mira0911

En gruppe for sig eller bare blive hvor den er? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

SaNiNa

Tja nu er kvaetal 3 jo splittet op, men syntes altså også det er rart vi er lidt flere om ikkek un et par stykker.

Anmeld

9. juni 2011

Nynne88

Synes sagtens vi kan lave en?  (ved bare ikke hvordan man gør) , men kunne være fint, hvis der kom mere gang i snakken herinde

Anmeld

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Tja, jeg synes egentlig det er meget hyggeligt med en lidt stor mødregruppe - men juli har jo alligevel "meldt sig ud". Så jeg er lidt åben for begge dele

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Jeg stemmer for begge dele. Synes det er rart/sjovt med en stor gruppe, men savner nogle gange, at samtale emnerne passer bedre til mig og min længde  graviditeten. Nu går nogen jo snart i fødsel, hvor vi andre har LANG tid endnu og tålmodigheden bliver ikke bedre af det her vejr og vejret følger (tænker self VAND I KROPPEN!!!).

Anmeld

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Jeg stemmer for begge dele. Synes det er rart/sjovt med en stor gruppe, men savner nogle gange, at samtale emnerne passer bedre til mig og min længde  graviditeten. Nu går nogen jo snart i fødsel, hvor vi andre har LANG tid endnu og tålmodigheden bliver ikke bedre af det her vejr og vejret følger (tænker self VAND I KROPPEN!!!).

Jah, det er nok også sådan jeg har det

Og puuuh hvor er jeg med dig med den væske der! Min læge foreslog mig idag, at jeg henvender mig til en bandagist og får taget mål til kompressionsstrømper!  ØV med lange strømper hele sommeren!

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Jah, det er nok også sådan jeg har det

Og puuuh hvor er jeg med dig med den væske der! Min læge foreslog mig idag, at jeg henvender mig til en bandagist og får taget mål til kompressionsstrømper!  ØV med lange strømper hele sommeren!

Hold da op, så må du ha meget

Anmeld

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Hold da op, så må du ha meget

Tjaa, det synes jeg jo egentlig ikke  hehe. Men måske var hun også bare forudsigende - hun sagde jeg jeg skulle have "tryg 2" - har ingen anelse hvor meget det er, eller hvor mange grader der findes.

Det kan også være fordi jeg i forvejen har tendens til åreknuder Og de skal helst ikke blive værre end de allerede er!

Men tykke fødder har jeg i hvert fald

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Tjaa, det synes jeg jo egentlig ikke  hehe. Men måske var hun også bare forudsigende - hun sagde jeg jeg skulle have "tryg 2" - har ingen anelse hvor meget det er, eller hvor mange grader der findes.

Det kan også være fordi jeg i forvejen har tendens til åreknuder Og de skal helst ikke blive værre end de allerede er!

Men tykke fødder har jeg i hvert fald

Det kender jeg heller ikke så meget til, men ved der er nogle som sidder MEGET stramme (har arbejde som SOSU afløser).

Arh det er måske det ja.

Anmeld

9. juni 2011

quindelist

Ja med termin d. 30.8 så kan jeg jo ligeså vel høre til i september som i august.... Og jeg synes det er meget hyggeligt med en større gruppe, hvor vi ligger lidt spredt. -synes så også det er ærgeligt at juli har "meldt sig ud" -men det er bare min holdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.