Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BABYSOFIE skriver: nej for det var en anden model, den fra dorel er dyrere, men jeg har også den lille strørrelse fra remmington billed har jeg lige vedhæftet, hvis det var noget,
nej for det var en anden model, den fra dorel er dyrere, men jeg har også den lille strørrelse fra remmington billed har jeg lige vedhæftet, hvis det var noget,
ok hvor varm bliver den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mulle7430 skriver: ok hvor varm bliver den
200 g det er den lille model
BABYSOFIE skriver: 200 g det er den lille model
ok høre lige min datter når hun vågner det har hun mere forstand på end mig smiler sødt
mulle7430 skriver: ok høre lige min datter når hun vågner det har hun mere forstand på end mig smiler sødt
du må få den lille model til 100 kr inkl porto
har du fundet ud af om du var interesseret i fladjernene, det lille må du få for 100 kr inkl porto, det er aldrig brugt
BABYSOFIE skriver: har du fundet ud af om du var interesseret i fladjernene, det lille må du få for 100 kr inkl porto, det er aldrig brugt
undskyld jeg ikke fik svaret kom helt fra det igen nej min datter siger det er for lille til mit tyk lange hår
mulle7430 skriver: undskyld jeg ikke fik svaret kom helt fra det igen nej min datter siger det er for lille til mit tyk lange hår
ok bare iorden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128