Sker kun for de andre.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

4kløver

for dig. Har været det igemmen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Moms

Hej

Vi fik i dag svar på fostervandsprøven og der er ikke nogle store kromosomfejl - altså ikke Down Syndrom.

Vi skal vente ca. 3 uger på den endelige analyse, som også tager mikrofejl med.

Vi regner ikke med, at der dukker noget op, der er så slemt, at vi ikke vil gennemføre graviditeten.

SÅ! nu er jeg gravid med en normal dreng og jeg vil GLÆDE mig - vi glæder os!

Jeg har lidt svært ved at føle mig lettet eller glad. Jeg har gået så længe og været forbeholden, så det tager nok lige noget tid at omstille sig, men jeg er sikker på, det kommer.

Moms

Anmeld

30. juni 2011

Cherry_77

Hej

Vi fik i dag svar på fostervandsprøven og der er ikke nogle store kromosomfejl - altså ikke Down Syndrom.

Vi regner ikke med, at der dukker noget op, der er så slemt, at vi ikke vil gennemføre graviditeten.

Jeg har lidt svært ved at føle mig lettet eller glad. Jeg har gået så længe og været forbeholden, så det tager nok lige noget tid at omstille sig, men jeg er sikker på, det kommer.

Moms

Hej!

Stort tillykke med det.

Cherry

Anmeld

1. juli 2011

Leonora25

Moms skriver:

Hej

Moms

Det er jeg rigtig glad for at læse! Har tænkt rigtig meget på dig og jeres situation, så hvor er det bare skønt at alt ser ud til at være okay!!  Men sikke lang ventetid på svar! Forstår godt at du lige skal vænnes til tanken om at i rent faktisk venter en rigtig sund og rask babyboy

Tillykke!

Anmeld

1. juli 2011

Silke83

Stort tillykke - hvor er det bare dejligt at høre!

Anmeld

1. juli 2011

Moms

Tusind tak for kommentarerne!

Moms

Anmeld

9. april 2014

KarenKix

Hejsa

Jeg har søgt og fundet denne gamle tråd, da jeg nu er i samme situation med en lav pap-a blodprøve, og har været til moderkagebiopsi, der viste alt normalt.

Men tankerne flyver jo...

Blev du/I automatisk tilbudt fostervandsprøve?

Og fik I en sund og rask bette dreng? 

Jeg har haft 3 nemme, ukomplicerede graviditeter, og så denne, der driller. Moderkagen ligger nemlig tilmed foran - hvilket også kan tyde på øget forekomst af misdannelser..

Det er svært - så har virkelig brug for at høre om nogle, der har været gennem det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.