Jah, det har jo nok været oppe mange gange før - emnet her, men jeg prøver nu alligevel, om ikke i vil give mig jeres bud?
Vi har været igang med PB lææææænge..... som i VIRKELIG længe.... flere år er der tale om.
Derfor kender jeg ALT til at psyken kan drille og give falske symptomer - hvilket jeg har haft RIGTIG meget.
Nå, men jeg fik min mens her d. 25. maj. Min mens der var anderledes end den plejer. Måske nok lige sp kraftig, men den var meget kortere end jeg plejer at ha.
Jeg har siden været SÅ træt... virkelig voldsomt. Var faktisk ved læge igår og få taget blodprøver, for at finde ud af, om der er nogle vitaminer jeg mangler.
Derudover niver det af og til i understellet og mine babser er periodevis ømme.
Alt dette ville jeg ikke tænke nærmere over, hvis altså det ikke var fordi at det ALDRIG plejer at være EFTER mens jeg ahr de falske symptomer. De plejer jo at være der fra ÆL til mens og så forsvinder de når mens kommer....
Men denne gang er de faktisk først kommet lige omkring mens og er så fortsat.
Ved min sidste graviditet havde jeg ikke en mens, efter befrugtning, men det kan vel være forskelligt fra gang til gang ikke??
Men sig mig.... er der en reel chance for at jeg er gravid - eller skal jeg bare ta mig sammen og glemme det?
Og jaja jeg VED jo godt jeg bare kan tage en test (det har jeg ikke gjort endnu) - men de som har prøvet lige så længe som os, vil vide at det bare ikke er så ligetil at tage en test mere.
Men jeg skal ha bestilt nogen, og så må jeg jo få det gjort....
Men indtil da - hvad er jeres bud??