Hvad er din mening om..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.809 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

-Hvad er din mening om skønhedsoperationer?

-Vil du selv have fortaget noget/har du fået fortaget noget?

-Har du fordomme imod folk der får foretaget operationer for at se bedre ud?

-Husk en god tone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

-Husk en god tone

Taler vi skønhedsoperationer eller plastik kirurgi.?..for mig er der forskel på de to...men ja, jeg har været under kniven flere gange og fået rettet på noget der var ødelagt på min krop.

Jeg har ingen fordomme men jeg undres når smukke unge kvinder fylder overdrevet meget i brysterne og får dem til at se helt unaturlige ud...men det er jo helt og aldeles op til den enkelte om de ønsker at ændre noget ved deres krop og det at muligheden er der, det er da fantastisk.

Jeg har mødt forståelse...især når jeg viser før og efter billeder...jeg fik en krop jeg kun havde turde drømme om, en krop 36 år gammel som jeg ikke engang havde da jeg var 20 år..

Anmeld

8. juni 2011

Mutti2B

Jeg har fået løftet mine øjenlåg.

Jeg tror min grænse er nået når det kommer til at få fremmedlegemer ind i min krop så som botox og silicone. Men hvad andre gør kan ikke hidse mig op.

Anmeld

8. juni 2011

wamse

Jamen jeg har ikke en generel holdning til noget som helst, men tager stilling til det individuelt 

Fx synes jeg at Anni Fønsby skulle have stoppet den leg lidt før, for det ser så slemt ud nu, men det er jo så hendes eget valg. Jeg havde heller ikke selv nogensinde ønsket at se ud som Mikkel Keslers søster Linse, men hun må jo synes, at det er pænt.

Men havde jeg råd, så var der sgu også et par områder, jeg ville få tunet lidt op

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

-Husk en god tone

Jeg er modstander af at ændre på sit ydre for forfængelighedens skyld.

Men hvis det skyldes at man er så vansiret eller der er fysiske årsager, er det naturligvis noget helt andet.
Mener ikke det er nødvendigt at få foretaget brystforstørrelser, fedtsugninger eller andet bare fordi....
Så med fare for at blive upopulær, så mener jeg at man må leve som man er og lære at acceptere sig selv som man er, med alle de små og større fejl som man nu engang er udstyret med.
Men igen...jeg mener bestemt, at hvis man fx har brug for en brystreduktion fordi for store bryster giver gener eller man er vansiret på en eller anden måde, har haft et kæmpe vægttab med en masse løs hud i overskud og den slags...så synes jeg det er ok.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juni 2011

BellaCiinea

Vil gerne ha lavet bryster =)

Lidt større og lidt rundere =)

Men ikk noget alt for voldsomt, det skal jo passe til resten

Folk må gøre hva de vil..

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

-Husk en god tone

Hvad er din mening og dine svar på dine egne spørgsmål...? lidt tamt uden..

Anmeld

8. juni 2011

Holbæktrunten

Jeg er iskold over hvad andre får lavet - det må de såmænd selv om. Jeg gider ikke bruge krudt på at dømme andre - det er de som regel meget bedre til selv.

Jeg kan synes at det er synd og ærgeligt når smukke piger er kede af deres krop, men det er jo bare min mening, og den tæller ikke i deres boble.

Jeg kunne godt finde på at få lavet noget når jeg engang er færdig med at få børn - HVIS jeg altså tør (og har råd)...

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hvad er din mening og dine svar på dine egne spørgsmål...? lidt tamt uden..

Jeg synes det er fint og kan være super flot til en vis grænse. Jeg kunne sagtens selv finde på at få lavet bryster når jeg har fået de børn jeg skal have, og tror heller ikke jeg er bleg for at prøve botox, ville bare være bange for a blive afhængig af det!

Anmeld

8. juni 2011

Dinna88

Ingen fordomme her. Heller ikke overfor folk der går i det ekstreme - nogle synes jo det er pænt, og så længe de har det godt med det, så skal de endelig fortsætte.

Personligt synes jeg det er kanon, at man kan få sin selvtillid op m.m. Jeg skal selv have forstørret min bryster, og er min krop ikke som jeg ønsker den, når jeg har fået børn, så får jeg fikset det Ingen overdrivelse - jeg vil se så naturlig ud som muligt, men jeg ønsker altså bare ikke at skulle gå og gemme mig, undgå badetøj osv. "bare" fordi min krop eventuelt ikke bliver som jeg ønsker den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.